Additionally, paste this code immediately after the opening tag: visum thailand - Forum Wereldfietser

visum thailand

hallo,
we zijn nu in india en willen thailand in. Nu begrijp ik dat we 30 dagen visum krijgen indien we via de lucht binnenkomen in thailand.
Kun je dit 'air entry' visum zo laten verlengen of is het beter het gezellige stadje Delhi in te fietsen om een 3 maand visum voorafgaand aan te vragen?
groet uit Manali! (wow,Jammu- Srinagar-Manali!! supertocht geinspireerd ook door jullie!)
Maarten
Ik heb net even gesurfed:
je krijgt bij aankomst 30 dagen die mag je 1 keer verlengen met 15 dagen. In die tijd kun je makkelijk bijvoorbeeld naar Pnom Pehn fietsen en daar een 60 dagen visum (duurde in mijn geval 4 werkdagen, wel gratis) halen of naar Vientianne waar dat ook kan.

Haal je ergens een touristenvisum, dan krijg je 60 dagen en die mag je nog eens 30 dagen verlengen.

Het is niet zo'n gek idee om van uit Bangkok wat zwervend richting Vientianne te fietsen, daar visum aan te vragen, door Noord-Laos verder te gaan en dan Noord-Thailand in te steken. Maar ik weet niet wat jullie plannen zijn.