Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tussen 13 aug. en 2 sept. twee weken Zweden - Forum Wereldfietser

Tussen 13 aug. en 2 sept. twee weken Zweden

Hallo,

Ik ben Wendy en ik ben 24 jaar oud. Ik werk in de psychiatrie en ben een spontaan, optimistisch mens.
Deze zomer zou ik graag naar Zweden gaan en het lijkt me leuk deze keer het land te verkennen per fiets. Ik denk dan aan de omgeving rond het Siljanmeer en een paar dagen Stockholm. Ik heb sinds dit jaar een toerfiets en fiets zo'n 80 tot 100 km per dag. Daarbij vind ik het wel belangrijk om ook tijd te nemen voor al het moois dat Zweden biedt. Zo lijkt het me leuk om ergens een paar dagen de tent op te zetten en al wandelend een stuk omgeving met natuur/cultuur te bekijken.
Spreekt jou (man of vrouw) dit aan, laat dan een reactie achter.
Wat betreft een budget denk ik aan zo'n 800 euro om aan deze vakantie te spenderen.
Overnachten doe ik graag op campings of een heel enkele keer in de vrije natuur. Zweden kent het allemans recht en daardoor mag je wildkamperen.

Groet,
Wendy
Hallo Wendy,

Ik ben Gert-Jan en ik ben 29 jaar oud. Ik ben iemand met een positieve vrolijke instelling.
Het lijkt me erg leuk om in zweden te fietsen. Ik heb veel ervaring met fietsvakanties zowel met de toerfiets als met de racefiets.
80 tot 100 km per dag is een mooie afstand. Kamperen vind ik leuk om te doen.
Ik ben benieuwd naar je plannen voor deze fietsvakantie wie weet kunnen we iets uitwerken.

Groeten van Gert-Jan.
Hej Gert-jan,

Leuk dat je reageert op mijn oproep.
Ben je al eerder in Zweden bent geweest? Ik nu een keer of vijf.
Heb met name Stockholm gezien en wat stukjes zuid Zweden. Omdat de natuur daar zo mooi is en de dorpjes en steden gezellig, lijkt het me een goed idee om nu eens het land te verkennen per fiets. Ik heb me al een beetje verdiept in mogelijkheden en de verschillende provincies, maar niks staat vast.
Wat mijn uitgangspunt is, is om lekker buiten en actief te zijn. Ben benieuwd of je zelf al een beeld hebt bij een fietsvakantie Zweden. Waar ging je voorheen naartoe? Fietste je alleen, of met vrienden? En heb je al eerder een fietsmaatje gevonden op deze manier?
Als je nog steeds interesse hebt in een mogelijk gedeelde vakantie mail dan maar naar mijn emailadres; wendy.ter.haar@hotmail.com
Ben benieuwd.

Groetjes,
Wendy