Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaring met tent Eureka Zeus 3-EXO? - Forum Wereldfietser

Ervaring met tent Eureka Zeus 3-EXO?

Wie heeft er ervaring met de driepersoonstent Eureka Zeus 3-EXO van 1,9 kilo?

Wij zijn met twee personen en zijn benieuwd naar de ruimte (fietstassen), duurzaamheid, opzetgemak, condensvorming ja of nee, en...?

We gaan de tent in eerste instantie gebruiken voor noodgevallen, als er geen hotel is. Maar in duurdere landen willen we hem ook voor meerdere overnachtingen achter elkaar inzetten.

Ben benieuwd....

Alvast bedankt voor de antwoorden.
Heeft echt niemand een antwoord op onderstaande vraag?
Blanche schreef:Heeft echt niemand een antwoord op (boven)onderstaande vraag?
Blanche,

Niet ongeduldig worden een aantal mensen zijn met dit lange weekend op pad. Dus wie weet wat er nog op je af komt. :o
Heb je deze vraag ook op wandelsites geplaatst?
Gewicht lijkt mij erg weinig voor 3 persoonstent.

Succes,

Wil
Heeft echt niemand een antwoord op onderstaande vraag?

Ha Blanche,

nee, ik heb er geen ervaring mee. HEb je er al mee gegoogeld? Dat wil soms ook nog wel wat resultaat opleveren.

Groet,
Freek

Hoi Blanche,

Al op de hiking-site gekeken?
Daar staat wel info op over de Zeus 2 EXO, maar das dezelfde tent, alleen wat kleiner :wink:
superlichte, snel op te zetten, en weer in te pakken veelzijdige tent. Nadeel: kondens wanneer niet goed opgezet. Voordelen: je kunt bij 1 persoons gebruik makkelijk aan/ uittrekken kleding, ruime ventilatie mogelijkheden, plek voor de rugzak, licht, kompact, 2.5 minuut opzetten.
Enkel daks tentje dus wat fris in koudere gebieden maar heb gelukkig een goede slaapzak.Heb altijd in een bivak zak gelegen en wou een tentje waar ik ook in kon zitten en mijn pack in kwijt kon.
Niet echt heel veel informatie...maar het is wat.

Succes.

Anneke