Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welness radweg - Forum Wereldfietser

Welness radweg

Afgelopen zaterdag stond een artikel in de krant over de Weserradweg. Mooi dichtbij Nederland. Maar toen zag ik dat daar vlakbij de Wellnessradweg liep en dat is een rondje.

Heeft iemand die of daar in de buurt wel eens gefietst en is het een leuke route die goed aangegeven staat?
Ligger schreef:de Wellnessradweg liep en dat is een rondje.
Heeft iemand die of daar in de buurt wel eens gefietst en is het een leuke route die goed aangegeven staat?
Afbeelding
Het is een heel mooi gebied rondom Paderborn en Lemgo, hij zal wel met Duitse degelijkheid gemarkeerd zijn, maar je struikelt daar soms wel over de routebordjes !!
De Fietsroute naar Praag volgt hem trouwens ook een stukje !!

Zo dus, dit is even buiten Paderborn :wink:
Afbeelding
Michael W schreef:
Ligger schreef:de Wellnessradweg liep en dat is een rondje.
Heeft iemand die of daar in de buurt wel eens gefietst en is het een leuke route die goed aangegeven staat?
Afbeelding
Het is een heel mooi gebied rondom Paderborn en Lemgo, hij zal wel met Duitse degelijkheid gemarkeerd zijn, maar je struikelt daar soms wel over de routebordjes !!
De Fietsroute naar Praag volgt hem trouwens ook een stukje !!

Zo dus, dit is even buiten Paderborn :wink:
Afbeelding

Deze foto ken ik! Die kom je vaker tegen
NicoB schreef: Deze foto ken ik! Die kom je vaker tegen
Toch echt zelf gemaakt, al in 1995 ofzo
Nu zit de Wellness Radweg er ook nog bij op die paal :wink:
De Wellnessradweg heb ik in 2009 in augustus in 5 dagen gefietst. Ik begon in Minden en fietste met de klok mee. Deze plaats is met de trein goed bereikbaar. De route is goed bewegwijzerd. Het is een mooie en niet zware route.

Veel fietsplezier.

Jan
Nu snel nog een bookje kopen van de Wellness-Radroute, want vanaf het najaar gaan ze de bewegwijzering van deze route weghalen. De "eigenaar" van de route ziet er te weinig "wellness" in en is al gestopped met het marketing van deze route. Maar het Bikeline/Esterbauer boekje is net uit.
Afbeelding
Mmmh, nu doe je me wéér twijfelen tussen een weekje Eifel of deze route volgende week :D Gelukkig komt er een boekje uit maar bewegwijzering is ook wel handig...