Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kovea - Forum Wereldfietser

Kovea

Kovea moon walkerstove ,gasbrander dus, is er misschien iemand die een gebruikers ervaring heeft van deze brander ?? het is voor mij een onbekend merk!! bvdank .rene.
rene 57 schreef:Kovea moon walkerstove ,gasbrander dus, is er misschien iemand die een gebruikers ervaring heeft van deze brander ?? het is voor mij een onbekend merk!! bvdank .rene.
Ik heb al jaren een Kovea (geen moon walkerstove) en geen klachten.

Gerd
Dit soort branders komt allemaal uit enkele fabrieken in China. Ze lijken soms ook verdacht veel op elkaar, al zijn ze vaak toch net helemaal hetzelfde. Kovea is een van die fabrieken. Deze moonwalker is wel zwaar. Of hij een voorverwarmingsbuis voor beter werken bij lage temperaturen heeft kan ik niet zien.
Wim
China ?? nee Wim ,het merk komt uit Korea .heb hier dus een beetje meer vertrouwen in !!
rene 57 schreef:China ?? nee Wim ,het merk komt uit Korea .heb hier dus een beetje meer vertrouwen in !!
Ik heb geen idee wat betreft Kovea, maar volgens mij klopt deze redenering in ieder geval niet: het merk Nike Komt uit Amerika. Dat betekend niet dat het in Amerika wordt gemaakt/geproduceerd: de kleding wordt vooral in Azië geproduceerd.
tja ,zou zo maar mogelijk zijn ,gelikte website ,alleen waar ze het produceren vermelden ze niet.
Fabrieken in China, Korea, Japan, Vietnam, Thailand kunnen van alles maken, van de grootste troep tot de meest geavanceerde hightech. Bepalend voor de kwaliteit zijn de specificaties van de opdrachtgever.
Voor Kovea heb ik mij iets vergist. Maar het klopt wel dat veel branders uit een paar fabrieken in China komen. Kijk hier eens: http://cooking.en.alibaba.com/productgr ... l#products
Die branders van verschillende westerse merkenof ook van Snowpeak lijken soms heel veel op elkaar, en worden soms ook onder het eigen merk van de Chinese fabriek op de markt gebracht. Ook het ontwerp is lang niet altijd van westerse oorsprong. Op backpackinglight.com hebben er diverse artikelen over gestaan, maar ik heb mij abonnement laten verlopen. Als je echt wilt weten wat goede branders zijn dan moet je op backpackinglight zijn.
Wim
die chinezen clownen ook alles !!:lol: :lol: zie nu door het bos de bomen niet meer !!! ik ga maar eens in de winkel kijken of het wat is ,groet rene.
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat dit geen clonen zijn, maar de originelen, allemaal in een en dezelfde fabriek in China gemaakt. Zulke Chinese fabrieken hebben er een handje van behalve aan MSR, Optimus etc te leveren dezelfde branders dan ook merkloos of onder hun eigen naam in de markt te zetten.
Wim