Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fiets ter vervanging gestolen fiets. - Forum Wereldfietser

fiets ter vervanging gestolen fiets.

Net terug uit Litouwen, waar op de camping van Vilnius o.a. mijn fiets is gestolen.
Het was een Santos Travelmaster 2.8 alu 28".

Wie o wie heeft een een leuke aanbieding voor een 2e hands fiets.

Mag ook een 26" zijn.

Peter
Lijkt op het eerste gezicht mooi, maar wel qua prijs boven mijn mogelijkheden.

Maar bedankt, voor het meedenken.

Peter
wat wil je er voor uitgeven.

mario
Peter M schreef:Net terug uit Litouwen, waar op de camping van Vilnius o.a. mijn fiets is gestolen.
Het was een Santos Travelmaster 2.8 alu 28".

Wie o wie heeft een een leuke aanbieding voor een 2e hands fiets.

Mag ook een 26" zijn.

Peter
Hoe lang ben je?
Beste mensen,

allemaal bedankt voor het meedenken, maar na rijp beraad besloten om op korte termijn geen beslissing te nemen. Vanmiddag al even uit de losse pols € 500,00 uitgegeven om mijn foto-uitrusting weer op peil te brengen.
En wie weet wat er nog maar voor onverzekerde kosten om de hoek komen kijken.

Ik neem op korte termijn dus geen beslissing, maar wie een Superaanbod :D heeft, mag er altijd een pb aan wagen.

Peter
Peter M schreef:maar wie een Superaanbod :D heeft, mag er altijd een pb aan wagen.
De fietsenmakert bij mij om de hoek heeft een travelmaster 2.8 alu staan met Rohloff. Voor een bedrag waar ik de fiets zo voor gekocht zou hebben. Als ik niet al een Santos had.
Van een man geweest die dacht dat hij met een dure fiets zijn vrouw wel kon bijhouden, maar dat bleek niet het geval. Hij heeft zijn zo goed als splinternieuwe Santos geruild tegen een elektrische fiets.
Elstar schreef:De fietsenmakert bij mij om de hoek heeft een travelmaster 2.8 alu staan met Rohloff. Voor een bedrag waar ik de fiets zo voor gekocht zou hebben. Als ik niet al een Santos had.
Van een man geweest die dacht dat hij met een dure fiets zijn vrouw wel kon bijhouden, maar dat bleek niet het geval. Hij heeft zijn zo goed als splinternieuwe Santos geruild tegen een elektrische fiets.
Op dit soort berichten die ongetwijfeld als:
- leuk;
- onderhoudend;
- grappig;

zijn bedoeld zit ik dus absoluut niet te wachten.
Of je noemt man en paard, of je houdt je hoofd.

Echt serieuze reacties, ook op langere termijn, zijn echt welkom.
En dan in een PB, want wat mij betreft mag er een slotje op dit topic, om meer van dit soort "grappige" reacties te voorkomen.

Peter
Peter, ik kan me je reactie voorstellen. Je zoekt eventueel iets goedkoops om dan in elk geval nog te kunnen fietsen, al is het dan wat minder fijn dan je mooie Santos (en blijkbaar is er nog meer gejat :evil: ). Als je een kans wilt maken op een heel goedkope fiets moet je nog wel even zeggen welke maat je ongeveer zoekt.
Veel sterkte,
Wim