Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 19 juni: Rondje Rotterdam #22 - Forum Wereldfietser

19 juni: Rondje Rotterdam #22

Helaas kan ik op de 19e maar een stukje meefietsen, maar ik gooi vast even een suggestie in de groep. Op 18 juni wordt de vaartenroute feestelijk geopend, zie deze site!

De Vaartenroute is een fietsverbinding langs het water van onder andere de Schie en de Vliet en verbindt de Hofstad via de Hof van Delfland met de Maasstad. Een prachtige route die het mogelijk maakt de groene metropoolregio Rotterdam - Den Haag meer sportief te beleven.

Misschien een idee om o.a. deze route op de 19e te fietsen, al is deze route ons natuurlijk niet geheel onbekend!

Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom!
Hi SUzanne,

Vaartentocht was ik al van plan een keer te rijden dus ik ga graag mee. En zijn er nog meer liefhebbers?

Gr
Jan
Ik kan zaterdag niet maar ga graag de volgende keer mee,

Groet Irma
Dag rondje-Rotterdamfietsersters,

Ik wil ook wel een blok om fietsen zondag.

Die Vaartenroute valt samen met mijn ‘naar Den Haag’. Varianten en uitbreiding zijn natuurlijk mogelijk. Mijn gedachten dwalen in de richting om het eerste stuk van de geknooppunte route te volgen, misschien vóór Delft af te buigen naar het (noord)westen en door Delfland richting kust te gaan. Of de route volgen tot Den Haag centrum (’t is ook daar koopzondag, trouwens, en er is een festival), van daar naar de duinen en via Hoek van Holland terug.
Wat mij betreft onderweg bij een strandopgang ergens afstappen om pootje te baden en als het een beetje knap weer is, ook even volledig in zee te plonzen (badpak, handdoek mee).

Gepke.
Ik had mezelf beloofd dat ik het hele weekend aan de studie zou wijden, maar ja afgelopen woensdag mijn derailleur uitgebreid gereinigd en die kijkt me nu elke ochtend op zeer verderfelijk glimmende wijze verleidelijk aan. Ik ben er nog niet helemaal uit wie gaat winnen, het verstand of de verleiding. Ik laat het maar even van de studievoortgang zaterdag afhangen.

Merlijn.
Jan, Gepke, Bart, Merlijn en Suzanne bedankt voor de tocht door het Westland. We fietsten langs prachtige plekjes, zoals 't Woud. Natuurlijk was ik ook blij dat ik niet de zee in hoefde en dat Jan en Gepke de honneurs waarnamen in Hoek van Holland.
De regen, de wind en die laatste stortbui vlakbij de finish gaven de tocht een stuk wereldfietsgehalte.

Sjirk
Ik vond het ook erg leuk. En het was voor mij ook echt de eerste keer dat ik 50km regen over me heen heb gehad in een gezelschap dat niet 1 keer heeft geklaagd. Dat is toch wel een nieuwe en zeer positieve ervaring. Daarbij ook nog een persoonlijk record poncho aan en uittrekken gevestigd en ik kijk terug op een uitstekende zondag!
weer is weer ook als het geen weer is