Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sponsorfietstocht van Rotterdam naar Roemenië - Forum Wereldfietser

Sponsorfietstocht van Rotterdam naar Roemenië

SPONSORFIETSTOCHT VAN ROTTERDAM NAAR ROEMENIË

Beste Wereldfietsers!

Op zaterdag 9 juli vertrek ik met fiets en tent van Rotterdam naar Roemeens Moldavië om geld in te zamelen voor de Rotterdamse Stichting Alexander Helpt Roemenië (SAHR). Het doel van de fietstocht is de gemeente Costuleni waar SAHR en de welzijnsorganisatie waar ik werk samen met de lokale bevolking werken aan betere voorzieningen voor kinderopvang, welzijn en hulpverlening.

Roemeens Moldavië is een erg arm gebied met hoge werkloosheid en weinig voorzieningen, vooral voor kinderen en gehandicapten. Het is schrijnend dat in Europa, op 'fietsafstand' de leefomstandigheden voor veel mensen zo moeilijk zijn. Armoede kennen we van 'ver weg', maar is ook veel dichterbij. Vandaar dat ik mijn fietstocht heb gekoppeld aan dit goede doel.

Ik heb een website: http://www.vonkfietst.nl waar meer informatie over het project en de tocht staat. Ik hou daar een dagboek bij en zal ook foto's plaatsen van de reis.

Je kan mij natuurlijk sponsoren om zo de bewoners van deze gemeente te helpen. De opbrengst komt geheel ten goede aan voorzieningen in Costuleni.

Hartelijk dank oftewel : Mulţumesc!
Suzanne

ps. hierbij de flyer van mijn tocht, meer info vind je op mijn website.

Afbeelding
Mogelijk zit ik eind augustus 2 weken in de buurt van Iasi, de Karpaten in. Wie weet komen we elkaar wel tegen! Het moet een mooi gebied zijn daar.
Veel succes i.i.g. Ik sponsor helaas nóg 'iets lokaler' :wink:.
Ondertussen zit Suzanne al in Bratislava. Leuk is dat ze haar website zeer frequent bijhoudt met verslagen, foto's en filmpjes. Zie haar website.

Ze geeft daarnaast ook nog nieuwsbrieven uit. Klik op de nieuwsbrief om naar de leesbare versie te gaan.

Afbeelding
Suzanne Vonk fietst ondertussen door de Hongaarse Pusta's. Bart is bij haar aangesloten en de grens met Roemenië is niet ver meer. Klik op de afbeelding en ga naar een leesbare versie (je moet ergens nog eens klikken, maar je zit wel meteen op de site van Suzanne). Op de website staan nog veel meer verslagen en ook leuke, zij het bibberige filmpjes.

Afbeelding
Suzanne, succes met deze onderneming, je hebt al veel geld ingezameld, daar kunnen ze vast veel mee doen. En veel plezier ook met fietsen!
Suzanne Vonk is in Roemenië. Het is daar goed weer en ze geniet volop! Klik op de onderstaand afbeelding om naar een leesbare versie te gaan (je moet ergens nog eens klikken, maar je zit wel meteen op de site van Suzanne). Op de website staan nog veel meer verslagen en ook leuke filmpjes.

Vergeet niet naar de "ik wil ook sponsoren" pagina te gaan om het project te sponsoren waar Suzanne voor fietst.

Afbeelding
Suzanne Vonk is niet ver meer van haar doel. Ze zit nu in Moldavische deel en kampeert in mooi dalen en ziet prachtige huizen.

Klik op de onderstaand afbeelding om naar een leesbare versie te gaan (je moet ergens nog eens klikken, maar je zit wel meteen op de site van Suzanne). Op de website staan nog veel meer verslagen en ook leuke filmpjes.

Vergeet niet naar de "ik wil ook sponsoren" pagina te gaan om het project te sponsoren waar Suzanne voor fietst.

Afbeelding
Suzanne Vonk heeft haar sponsordoel bereikt! Ze kreeg daar een geweldig ontvangst.

Klik op de onderstaand afbeelding om naar een leesbare versie te gaan (je moet ergens nog eens klikken, maar je zit wel meteen op de site van Suzanne). Op de website staan nog veel meer verslagen en ook leuke filmpjes.

Afbeelding