Ik heb rond mijn 18e enkele fietsvakanties binnen Europa gedaan. Nadat ik in Schotland aangereden ben met tot gevolg mijn been en fiets in de poeier ben ik ermee gestopt mede dankzij studie, een vriendin en werk.

Nu ben ik altijd van plan geweest dit weer op te pakken en ben van plan in september een fietsvakantie met mijn vriendin naar Engeland te doen. Nu is het vooral voor haar natuurlijk kijken wat ze ervan vindt dus we willen niet meteen te hoog inzetten met materieel en prijs. En ook de bestemming dus simpel gehouden.

Wat we zoeken is:
Een trekkingfiets voor mijn vriendin, framemaat rond de 51.
Een trekkkingfiets voor mijzelf, framemaat rond de 62.

Qua merk staan we verder best open voor veel. Uiteraard wel graag een degelijk merk. Wel willen we graag beide een vlinderstuur (is er eventueel zelf bij te kopen natuurlijk) en gewoon de optie tot voordragers of deze er al op.

Het budget is per fiets ongeveer 500, dus 1000 in totaal. Met wat rek als het echt een veel betere fiets geeft tot 650 per fiets ongeveer.

Mocht er iemand iets te koop hebben staan of tips hebben van een goede tweedehands trekkingfiets ergens dan hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,
Merlijn