Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje(s) gezocht, omgeving Arnhem - Forum Wereldfietser

fietsmaatje(s) gezocht, omgeving Arnhem

Hallo,
Ik, v. 33jr, ben op zoek naar een fietsmaatje (evt. meerdere, lijkt me ook gezellig). Liefst iemand (m of v) tussen 28 en 40 jaar.
In eerste instantie voor fietstochten rondom Arnhem (Veluwe, Posbank, richting Betuwe of Achterhoek, of Utrechtse Heuvelrug..). Evt. ook weekend kamperen, bijv op natuurkampeerterrein. (of via Vrienden Op De Fiets) Of een week door NL en/of België.


Wie fietst er mee?
Groetjes,
Puck
Hoi Puck,
Kom vooral ook eens langs op de weekenden/tochten van de wereldfietser. De keuze is reuze (pasen, 5mei-tocht, hemelvaart), maar als je zin hebt voor een tochtje ergens tussen Arnhem en Utrecht ben ik altijd in.

groet,
Anneke
hoi Puck,

ik ben een jongen/man/jongeman van 37 jaar en woon in wageningen. heb net een trekkingfiets gekocht met het doel een fietsvakantie deze zomer. maar in de tussentijd moet er natuurlijk geoefend worden. zin om binnekort een tocht te maken?

Groet
Gerco
Dag fietsfanaten,

Ik kan me helemaal vinden in jullie interesses. Ik ben bezig mijn atb aan te passen voor een trekkingvakantie en zoek nog iemand om mee te gaan. (voorkeur half augustus, 2 weken in de Eifel). Ik ben man, 32 en woon in het zuiden (Goirle). Iemand zin in een gezellige tocht, trekkingvakantie of een kennismaking?

Het lijkt me leuk jullie te kennen.

Joost
Hoi Puck en anderen,

Leuk dat je een oproep hebt geplaatst! Liep ook al een tijdje rond met het idee in de omgeging van Wageningen andere vakantiefietsers te leren kennen.
Ik ben 34 en woon dus in Wageningen.
Het lijkt me een heel goed idee eerst eens met wie wil hier inde omgeving een tocht te maken en als het dan klikt en mensen zin en tijd hebben kunnen we een weekend gaan met kamperen op natuurkampeerterrein.

Zijn jullie al met deze groep een keer op pad geweest?

Misschien dat ik in Wageningen nog wel iemand of twee ken die mee willen. Een vriendin van mij en een vriendin van een vriend van mij.

Ik ben benieuwd!
groet, Tomek
Hallo (wereld-)fietsers!

Ik ben benieuwd of er 2 jaar na het einde van deze draad nog een clubje actief is waarbij ik me zo nu en dan kan aansluiten. Ik zou graag kennismaken met fietsers uit Wageningen e.o. :D

Ik ben een vrouw van 37, met trekking- lig-, vouw- en sinds kort ook een racefiets, dus ik ben in voor allerlei soorten ritjes. Middag- en avondritjes, dagritjes, maar ook meerdaags met de tent achterop. In de toekomst wil ik ook reizen buiten Europa gaan maken, maar daarvoor moet ik mijn ervaring met fietstechniek nog iets verfijnen.

Ik merk het wel! 8)
Hoi Imme,

Voor zover ik weet is het clubje niet meer heel actief, misschien wel nog de Arnhemse tak. Gerco en ik fietsen in Wageningen wel van tijd tot tijd samen. misschien kun je gewoon een keer met ons meefietsen

groeten, tomek
Ach ja, dat lijkt mij ook wel leuk...

Groet, Robert-Jan