Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 4 mei 2011 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 4 mei 2011

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug.
Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig. We keren terug in het donker, dus denk aan je verlichting en opvallende kleding.

Noteer alvast de volgende Rondjes Amsterdam in je agenda: 4 mei, 1 juni (3e verjaardag Rondje Amsterdam), 6 juli, 3 augustus, 7 september en 5 oktober. Tot nu toe waren de weersomstandigheden nog nooit een spelbreker. Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.
Op woensdag 4 mei is Koert in Suriname en ik ga deelnemen aan de 5 mei tocht van de Wereldfietser (start is om 10 uur de volgende ochtend in Breda, ik moet dus op woensdag avond heen, de fiets mag niet in de trein tijdens de spits).

Kan iemand anders die de Rondje Amsterdam gaat rijden een route verzinnen en leiden?

Dank alvast,

James
:D
Ik zal het aan Carla vragen en anders verzin ik wel wat.
Thanks Carla/Eric!
James
Martijn en ik fietsen graag mee. We willen wel om 20.00 uur 2 minuutjes stil zijn. Misschien is het leuk om bij een monumentje te stoppen. Mijn moeder zingt na de 2 minuten met haar koor bij de uitgang van het vondelpark bij de Amstelveense weg. Als het zo uitkomt zouden we daar even kunnen stilstaan en anders ergens anders.
ik had ook al bedacht om om acht uur twee minuten stil te houden liedje.
Ik heb een route bedacht richting IJburg, Muiden en Weesp. Om 8 uur bij het Vondelpark gaat dan helaas niet lukken. Tenzij jij zelf een route uitzet die wel om 8 uur op die plek is. Dan fietsen we mijn route wel een andere keer.
We horen het morgenavond wel.
Jan zijn route was erg leuk. Ik heb stukken van Amsterdam gezien die ik nog nooit heb gezien :lol:
En we hebben het op een-na-lekkerste ijs van Nederland gegeten. Althans volgens Harry die in Weesp woont.