Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ledenvergadering voorjaar 2011 - Forum Wereldfietser

Ledenvergadering voorjaar 2011

Ik zat te kijken naar wanneer en waar de ledenvergadering is en toen viel me op dat deze op 4 mei gepland staat, Nationale Dodenherdenking. Dat lijkt me geen zeer handig gekozen datum. Is hiervoor een bewuste reden voor?
Jarno schreef:Is hiervoor een bewuste reden voor?
Ik denk om de dag erop aan te kunnen sluiten bij de tocht van Anita door België, die in Breda begint. De vergadering begint om 20:30, dus na de dodenherdenking ;)
Dat lijkt mij ook de keuze Vincent. En ik had het tijdstip ook gezien. Maar ik ga niet mee met die tocht en ben absoluut niet van plan om dan naar Breda te rijden tijdens de herdenking om zodoende om 20.30u aan te kunnen schuiven.
Is er toevallig iemand die rond 20:00 uur met een auto in de buurt van het station van Etten-Leur komt?

Heen fietsen is namelijk het probleem niet. Maar om dan na de vergadering ook nog 2 uur terug te fietsen zie ik zo laat op de avond niet zo zitten, aangezien ik de dag erna gewoon weer mag werken.