Hoi hier een fotootje van m'n fiets. Dit is mijn eerste post op dit forum dus ik hoop dat het lukt.
Het is een wit parelmoer kleurige Santos travelmaster 2.8 Alu met Rohloff naaf en belt drive . Ik heb hem net en tot nu toe bevalt hij prima
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mooie fiets,Dacol schreef:Hoi hier een fotootje van m'n fiets. Dit is mijn eerste post op dit forum dus ik hoop dat het lukt.
Het is een wit parelmoer kleurige Santos travelmaster 2.8 Alu met Rohloff naaf en belt drive . Ik heb hem net en tot nu toe bevalt hij prima
Wauw, supermooie fiets; ik zou er wel bar ends op zetten; een extra hand positie is wel fijn!Dacol schreef:Hoi hier een fotootje van m'n fiets. Dit is mijn eerste post op dit forum dus ik hoop dat het lukt.
Heb een bijna identieke fiets (Trek T400) gehad voor ik een 26"inch trekkingfiets kocht (Idworx Off Rohler). Mijn huidige fiets is uiteraard een klasse beter, met stijf frame, en stijve 26"wielen met rohloffnaaf en dikke banden. Maar met de Trek heb ik ook mooie tochten gemaakt. Keertje in de winter van Girona naar Calais (prachttocht in de kou) en de Marmotte meegefiets, en 2x de Mt Ventoux achterelkaar (lang leve atb-triple)...., plus nog een keertje van Basel naar Maastricht en voor de rest 8 jaar als woon-werk fiets. Momenteel ligt de Trek in onderdelen uit elkaar, wachtend voor groot onderhoud en revisie, maar eigenlijk nooit noemenswaardige problemen mee gehad.trikke schreef:Hoi mensen, ik post een foto van mijn woon-werk fiets die ik eens wil gebruiken om op vakantie te gaan. Ik ben een beginner wat fietsvakanties betreft, nog nooit gedaan maar heb er enorm zin in. Is deze fiets geschikt om er op uit te trekken of moet ik er veranderingen op aanbrengen? Sorry - voor de voor jullie wssl lullige vragen.
Die geveerde voorvork wilde ik destijds ook vervangen. Het is er nooit van gekomen en heb er ook niet echt last van gehad, behalve dan als je dansend een berg wilt bestieren. Er zat geen lockoutknop op als ik me goed herinner..... en je moet een speciale vork bestellen om de gehele vork+frame geometrie intact te laten. Zou zo 123 niet weten welke vork hiervoor dan geschikt is. Voordeel van een vork is wel dat je balhoofd dan wat minder schokken te verwerken krijgt.trikke schreef:Ik dacht eerder aan een andere voorvork, een niet geveerde. Die geveerde zadelpen behoort ondertussen ook tot het verleden. Alvast bedankt voor de tips, wat die spd betreft zal ik zeker overwegen.
Je kan op echt elke fiets op vakantie hoor Trikke. Deze van jou heeft een verende voorvork wat het lastiger maakt om een voordrager te monteren maar voor de rest zou ik lekker een paar tassen kopen en gaan fietsen.trikke schreef:Hoi mensen, ik post een foto van mijn woon-werk fiets die ik eens wil gebruiken om op vakantie te gaan. Ik ben een beginner wat fietsvakanties betreft, nog nooit gedaan maar heb er enorm zin in. Is deze fiets geschikt om er op uit te trekken of moet ik er veranderingen op aanbrengen?