Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT: Santos TM 2.6 Cromo 19 inch Rohloff - Forum Wereldfietser

VERKOCHT: Santos TM 2.6 Cromo 19 inch Rohloff

Ik bied mijn Santos TM 2.6 Rohloff te koop aan.
Reden: Ik zal geen grote fietsreizen meer maken waarvoor deze fiets bestemd is en een verlegging van de interesse richting Randonneur-fietsen.

De fiets is in mei 2009 bij Cadans in Leuven gekocht voor een reis van Nederland naar Australie (begonnen april 2010). Wegens een overval in Rusland heb ik helaas mijn reis moeten opgeven. Tot op heden is er ongeveer 6000 km mee gereden. De fiets is goed onderhouden en ziet er absoluut gaaf uit, nagenoeg geen gebruikssporen of krassen. Op dit moment is alleen een oogje waar de achterdrager aan is gemonteerd, gebroken, deze wordt gelast.
Omdat ik een kettingkast erop heb gemonteerd, zijn de ketting en tandwielen ook nog zeer goed.

Samenstelling fiets:
Frame 2.6 19 inch cromo
Kleur: champagne Bright metallic
Balhoofdstel: Chris king
Achterdrager: Tubus Logo
Voordrager: Tubus Ergo
Ketting: KMC X1
Kettingkast: Santos
Crankstel+bracket: Truvativ met SKF bracket
Velgen: Rigida Sputnik CSS
Voornaaf: Shimano XT (36-spaaks)
Achternaaf: Rohloff (17-tands tandwiel)
Remmen: Magura HS 33
Banden: Schwalbe Marathon Extreme
Handvaten: Ergo.
Midden- en voorstandaard.
Wellgo platformpedalen

Nieuwprijs: 3550 euro, exclusief kettingkast en pedalen.
Vraagprijs: 2500 euro.

Facturen en garantiebewijzen van Tubus en Rohloff aanwezig.

Voor meer inlichtingen graag een PB-tje of bellen naar: 0032 489 773311
Fiet/ te bezichtingen/proefrijden in Opwijk, Belgie.

Groeten, Toon
Toon schreef:Ik bied mijn Santos TM 2.6 Rohloff te koop aan.
Reden: Ik zal geen grote fietsreizen meer maken waarvoor deze fiets bestemd is en een verlegging van de interesse richting Randonneur-fietsen.

De fiets is in mei 2009 bij Cadans in Leuven gekocht voor een reis van Nederland naar Australie (begonnen april 2010). Wegens een overval in Rusland heb ik helaas mijn reis moeten opgeven.
Dan mag je nog van geluk spreken dat je het er zelf enigsinds goed van af hebt gebracht en dat je je fiets nog hebt.
Ze moesten zeker niks van een fiets zonder versnellingen hebben :wink:
TravelDuck schreef:Ze moesten zeker niks van een fiets zonder versnellingen hebben
De fiets paste niet meer in de lada, maar ze hebben toch nog mooie spulletjes van me gekregen :cry: :evil:
Toon,
Niet leuk voor je. Wat voor lengte heb jij?
ps: kun je met dit type fiets geen fietstochten "dichter bij huis" maken?
groet,
wasbeer
Hoi Wasbeer,

Ik ben 1.88 en zit relatief rechtop. De stuurpen heeft een aantal spacers die er af kunnen mocht je het stuur naar beneden willen.

Ik zoek in de randonneur-fiets het iets snellere werk/langere afstanden dan met deze fiets mogelijk is :D

Toon