Additionally, paste this code immediately after the opening tag: state tax - Forum Wereldfietser

state tax

Ik heb in Virginia een nieuwe fiets gekocht die op 23 april 2011 voor mij klaar staat. Ik betaal nog state tax. Weet iemand hoeveel die is en of ik die als Nederlander terug kan krijgen, aan het einde van de tocht laat ik de fiets in Amerika achter. Want het is wel heel erg duur om de fiets met de boot naar Nederland te laten brengen.
ad1952 schreef:Ik heb in Virginia een nieuwe fiets gekocht die op 23 april 2011 voor mij klaar staat. Ik betaal nog state tax. Weet iemand hoeveel die is.
google
virginia sales tax

sorted



(4+1%)
ad1952 schreef: Want het is wel heel erg duur om de fiets met de boot naar Nederland te laten brengen.
€ 80,- met de KLM
Via Google ben ik aan het zoeken gegaan, dan krijg ik heel veel info over het waarom van de sales tax en hoe die betaald moet worden, maar over teruggave geen woord. Ik zoek nog maar eens verder.

En over de fiets met KLM retour, probleem is dat ik zelf met Swiss vlieg en niet met KLM. Swiss vraagt ca. 300 Euro (!!!!) en dat vind ik veel geld. Zelfs alleen voor de terugreis.

Of zou ik mijn fiets mee kunnen geven voor dat bedrag en zelf met een andere maatschappij vliegen.
Ik zou echt niet kunnen bedenken warom je die state tax terug zou moeten kunnen krijgen. Gelukkig gaat het om kleine bedragen.
Wim
ad1952 schreef:Of zou ik mijn fiets mee kunnen geven voor dat bedrag en zelf met een andere maatschappij vliegen.
Kan je navragen.........................maar ik denk het niet, want dan concureren ze met hun eigen Cargo! :wink:

Overigens € 300,- .........................belachelijk!!!!
op deze pagina staat trouwens dat het maar 150 euro kost

http://www.swiss.com/web/en/services/ba ... pment.aspx
hendrikjan schreef:op deze pagina staat trouwens dat het maar 150 euro kost
maaaaaaaaaaaaar €150,- :?

Je hebt gelijk als de doos wel aan de voorwaarden voldoet. Toch een hoop geld als het voor een enkeltje is. Dat kan ik namelijk niet vinden. :?:
Bob&Marguérite schreef:
hendrikjan schreef:op deze pagina staat trouwens dat het maar 150 euro kost
maaaaaaaaaaaaar €150,- :?

Je hebt gelijk als de doos wel aan de voorwaarden voldoet. Toch een hoop geld als het voor een enkeltje is. Dat kan ik namelijk niet vinden. :?:

En het is per traject, aangezien ik een tussenstop heb in Zurich, wordt het 2 keer 150 Euro!!!!