Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kent iemand Veneboer Camping en Outdoor in Drachten? - Forum Wereldfietser

Kent iemand Veneboer Camping en Outdoor in Drachten?

Hoi,
Ik zie dat Veneboer voor een goede prijs de tent aanbiedt die ik zoek, maar ze reageren niet de mail of deze in voorraad is. Dan vraag ik me af of het een goede zaak is.
Ik heb geen zin om geld over te maken naar een zaak die volgende week failliet is, ik heb dit laatst kantjeboord met een klant gehad. Rembours doen ze niet.
Kent iemand deze zaak? Het is wat ver weg om langs te gaan.
Leon
Hebben ze geen telefoon dan?
Pedalero schreef:Hebben ze geen telefoon dan?
Als een bedrijf niet reageert op een mail van iemand die graag 500 euro kwijt wil is er iets aan de hand of gaat het te goed. Beide mogelijkheden zullen ze me echt niet aan de telefoon vertellen.
Leon
Ben het met je eens dat het vaag is dat ze niet op een mail reageren terwijl je 500 euro kwijt wilt. Maar als ze wel reageren, kunnen ze volgende week evengoed failliet zijn.

Als je belt en de tent is niet op voorraad, weet je in ieder geval dat je je niet meer druk hoeft te maken. Aan de telefoon kun je je afstandsdilemma voorleggen en merk je eerder of ze een beetje servicegericht zijn en meedenken, alleen dozen schuiven, etc.
Volgens mijn collega (uit Ureterp, naast Drachten) hier tegenover me is het een hele grote winkel met een goede reputatie. Dat ze niet op mail reageren kan te maken hebben met ziekte, onkunde of wat anders.

Als je er belang bij hebt, zou ik gewoon even bellen. Als je het niet vertrouwd, kun je altijd toch nog onder rembours laten bezorgen?
Dag Leon,
Veneboer is een prima winkel met aardig en betrouwbaar personeel. Ik heb hier ook een voordelige tent gehaald. Ondanks stadsneigingen is Drachten toch enigszins platteland en daar is men niet zo van de mail, maar meer van gewoon langskomen of bellen.
Succes
Erik Veenstra (ook van het platteland)
erikfiets schreef:Dag Leon,
Veneboer is een prima winkel met aardig en betrouwbaar personeel. Ik heb hier ook een voordelige tent gehaald. Ondanks stadsneigingen is Drachten toch enigszins platteland en daar is men niet zo van de mail, maar meer van gewoon langskomen of bellen.
Succes
Erik Veenstra (ook van het platteland)
Kijk dat is nou een leuk antwoord. :D
Leon
Helemaal mee eens. Ik heb er heel lang geleden mijn voetbalsokken gekocht voor de D-tjes. Als die zaak net nu failliet gaat heb je wel hele erge pech.
Zaak bestaat al decennia en je kunt er gerust kopen Leon; ik wil ook voor je naar de tent kijken, woon 25 km er vanaf.

Roel
De tent is besteld, gearriveerd en te bewonderen op een of meerdere van de komende wf-weekends :D
Hallo Roel, Johojo, Erik en Hans,
De tent is er. Hij stond daarnet heel leuk in de tuin :D
Bedankt voor de aanbeveling :!:
Leon