Additionally, paste this code immediately after the opening tag: koningsroute - Forum Wereldfietser

koningsroute

wie weet waar ik de koningsroute (finland) als fietstrack kan downloaden.
Niet om je te ontmoedigen, maar wij hebben twee jaar geleden in Finland gefietst en toen heb ik (ondanks verwoede pogingen) geen gps routes kunnen vinden. Ik heb ze toen maar zelf gemaakt (in MapSource).

Ik hoop voor je dat ze er nu wel zijn...
hans,
ik denk ook dat ik ze zelf moet maken maar dat is geen probleem,we hebben dan een tocht van 3200 km achter de rug en zitten in st.Petersburg tot daar heb ik de tracks,in mapsource geeft Rusland een witte vlek en de gpskaarten bij kopen is vrij duur ofwel een wegenkaart aanschaffen,het moeilijkste is ,we willen van st.petersburg naar Helsinki fietsen en daar met het vliegtuig naar huis,en dachten eenmaal buiten het russisch gebied op de koningsroute aan te sluiten.
Wij zijn van Helsinki naar de Russische grens gefietst. Deels over de Konings route. Als je daar de track van wilt hebben, stuur dan even een PB. Dan kan ik hem je toe mailen.
hoi,
als het kan graag ,we gaan ook op de camping (rastilla) overnachten,volgens anderen is de afstand st.petersburg tot grens finland (Niujamaa) ongeveer 240 km,hierbij mijn mailladres,joannes.klerkx@telenet.be
met veel dank.