Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Snel Savanne 59cm XT 26inch wielen - Forum Wereldfietser

Snel Savanne 59cm XT 26inch wielen

Beste mensen,

Ik heb mijn Snel Savanne (26 inch wielen) vakantiefiets te koop staan. De reden voor de verkoop is dat na een aantal vakantie´s (waarvan maar 2 op deze fiets) samen te fietsen met m´n vader (wat heel leuk was) weer wat anders wil.

De fiets was oorspronkelijk afgemonteerd met een Rohloff naaf. De fiets is toen met een compleet nieuwe xt groep (inc. beide wielen) op gezet. Dit is in 2009 gedaan, het frame is van 2006.

De trapas en balhoofd waren niet vervangen, maar zijn nu wel vervangen en zijn nog geen 100 km oud.

De Remmen zijn van LX, maar de remhendels wel gewoon van XT. Dit omdat de XT remmen snel konden gaan piepen.

Er zitten de originele duimshifters op van XT. Dus je kan altijd blijven schakelen. Deze kunnen haast niet kapot, elke keer dat ik bij Snel in Utrecht kom vallen de shifters weer bij ze in de smaak.

De rest van de onderdelen zijn slechts 2500 km oud. Dus alle onderdelen zijn slechts 2500 km jong of nieuw zelfs.

Er zit verlichting op, achterlicht heeft een automatische functie en het voorlicht kan als zaklamp gebruikt worden. Daarnaast zit er ook een Axa Defender slot op.

De bagagedragers zijn uiteraard van Tubus.

Eventueel is het mogelijk om een verstelbare stuurpen op te krijgen.

De fiets is altijd goed onderhouden door een echte goede fietsenmaker.

Prijs: 900 euro

Foto's volgen nog.
Flip is op een Snel Savanne naar zuid Afrika gefietst: http://www.stukkiefietsen.com/
Wegens te weinig tijd nog geen foto's kunnen maken afgelopen week nadat ik de carbonnen zadelpen en stuur heb vervangen.

Dus hierbij een foto van de dag van vetrek:
Afbeelding
hallo!

is het mogelijk om de afmetingen van de frame te krijgen?
ik zou graag de zitbuis en bovenbuis lengten willen weten.

dankjewel!
Ik zal zodra ik thuis ben het frame voor je opmeten.
Deze afmetingen komen niet overeen met mijn frame als ik het goed heb. Ik dacht namelijk dat in de tussentijd de frame-geometrie veranderd was. Maar ik meet het thuis gewoon even na.
De geometrie klopt toch, het gaat om de 59cm.

Eric bedankt voor je link!
Verkocht!

Hier mag een slotje op.

Veel plezier met je aanwinst!