Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: mensen om te interviewen! - Forum Wereldfietser

Gezocht: mensen om te interviewen!

Mijn naam is Meike Schuiling en voor mijn studie Small Business and Retail management ben ik bezig met een project voor een nieuwe fietsfabrikant. Ik ga een kwalitatief onderzoek uitvoeren en daar heb ik een aantal personen voor nodig die ik zou mogen interviewen.

Ik ben op zoek naar mannen en vrouwen uit het hele land die voldoen aan onderstaande profielschets:
- Leeftijd: 30 t/m 49 jaar- fietst regelmatig (minimaal 2 keer per week) een afstand van minimaal 5 km.
- Houdt van fietstochten/fietsvakanties.
- Zou graag grotere afstanden makkelijker kunnen fietsen.
- Een bruto inkomen van rond de €35.000 bruto per jaar.
U krijgt:
- een bioscoopbon
- reiskosten vergoeding
- een drankje tijdens het interview

In ruil daarvoor vraag ik een half uurtje van uw tijd om u te mogen interviewen, als u wel graag zou willen meewerken maar u kunt niet hiervoor naar Utrecht komen, dan is het eventueel ook mogelijk dat we afspreken bij u in de buurt. De interviews zouden plaats kunnen vinden van 15 februari tot en met 18 maart.
U kunt met mij contact opnemen via: meike.schuiling@student.hu.nl
Afgezien van de merkwaardige doelgroep
meike schreef:- Een bruto inkomen van rond de €35.000 bruto per jaar.
is het tijdstip van uitnodiging wel een beetje mal.
meike schreef: De interviews zouden plaats kunnen vinden van 15 februari tot en met 18 maart.
Peter
Peter M schreef:het tijdstip van uitnodiging wel een beetje mal.
meike schreef: De interviews zouden plaats kunnen vinden van 15 februari tot en met 18 maart.
Peter
Misschien bedoelt ze volgend jaar 8)
misschien gewoon naar de eerstvolgende fietsbeurs gaan en daar iedereen zijn inkomen uitvragen?

ik denk dan aan Retie dit weekend