Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campingaz Zweden - Forum Wereldfietser

Campingaz Zweden

Hallo,

iemand een idee hoe het zit met de beschikbaarheid van Campingaz navulflessen (zo die blauwe butaan-flesjes)? Ik heb op het forum "oude" berichten (2006) gevonden over dit onderwerp en blijkt dat deze flessen relatief zeldzaam zijn in Zweden. Weet er iemand hoe de huidige situatie is?

Alvast bedankt.

Gregory
Navulbare campingazflessen zijn slechts sporadisch te verkrijgen in Zweden. Een paar jaar geleden heb ik heel Gotenburg doorkruist op zoek naar een nieuwe fles.
Je zou eens hier kunnen kijken: http://www.campingaz.com/storefinder/default.aspx. Ze zijn inderdaad niet dik gezaaid in sommige streken ..
Ik heb in Zweden geen Campingaz kunnen vinden. Primus (Zweeds merk) tankjes zijn wel te vinden in de outdoor winkels.

Een multifuel brander of een zo'n adapter mee waardoor je priktankjes kan gebruiker op je schoefventiel is ook een alternatief.
Ok bedankt voor de nuttige informatie!
Tenzij je niet gaat wildkamperen, zijn er op veel Zweedse campings een kookgelegenheid met elektrische kookplaten aanwezig. Mijn 2e huis in Värmland is ook te huur beschikbaar, hoor! :wink:
Inderdaad campings zijn ook een mogelijkheid. En bedankt voor het aanbod ;-)