Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campings op de Deutsch/Deutsche Radweg - Forum Wereldfietser

Campings op de Deutsch/Deutsche Radweg

Wij gaan in augustus/september 2011 het Duitse gedeelte van de "Iron Curtain trail" fietsen. We hebben de Bikeline boekjes en wat ons opviel is dat er vrij weinig campings op staan aangegeven.

Zijn er mensen met ervaringen over deze route. Hoe zit het met overnachten? Zijn er echt zo weinig campings? Is het mogelijk om wild te kamperen?
Wij hebben een gedeelte van deze route afgelopen zomer gefietst, van Lubeck tot aan Bad Harzburg. Inderdaad zijn we niet veel campings tegengekomen. Bij veel navraag blijkt er altijd wel ergens een veldje (bij dorpszwembaden bv.) beschikbaar om je tent op te zetten. Overigens zijn de routes die je door het bos heen loodsen erg vaag en zijn we regelmatig door horzels kilometers achtervolgd op slechte bospaden..! Verder is t een prachtige route!!
hallo,

niet vergeten dat het gebied waar je langs fietst tot 20 jaar terug een verboden zone was,
de iron curtain trail fietsweg is ook nog niet zo heel bekend, misschien daarom dat er zo weinig campings zijn
Ieuw achtervolgingen door horzels klinken me niet bepaald prettig in de oren. :?

Dat opzetten van je tent op een veldje ergens is wel te regelen, lijkt me zo.

En inderdaad het is allemaal nog behoorlijk in ontwikkeling, we gaan het gewoon meemaken. :)

Dank voor jullie reacties.
Dreelien schreef:Ieuw achtervolgingen door horzels klinken me niet bepaald prettig in de oren. :?
Gewoon zorgen dat je niet zweet, daar komen ze vooral op af !!
Ik heb wel eens op een warme dag met m'n regenpak aan m'n lekke band staan plakken op een bosweg vanwege die horzels 8)