Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Berliner Mauer Radweg - Forum Wereldfietser

Berliner Mauer Radweg

Is er iemand die de Berliner Mauer Radweg of de Europaradweg R1 heeft gefietst?
Zijn deze goed aangegeven?
Is er nog iets waar ik rekening mee moet houden bij rijden van deze routes?
Groetjes Roger.
Wij hebben vorig jaar de Berliner Mauer- Radweg gefietst, een aanrader!
Langs en door historische stukken stad en wat wij verrassend vonden was het vele groen, rondom Berlijn is het enorm groen door parken en bossen.

De route is goed aangegeven, N-Westen van de route zijn nagenoeg geen campings, wij hebben in de buurt van Hennigsdorf vlak aan de route wild gekampeerd.

heb je het routeboekje?


De mooie wegwijzers van de route;
Afbeelding
Routeboekje heb ik niet, maar krijg wel een route kaart.
Deze route ga ik begin mei fietsen.
Hou wel er wel van, door grote steden met z'n buitenwijken te fietsen en fotograferen.
Groetjes, Roger.
Ik heb de R1 gefietst van Arnhem naar Berlijn in 2007 en had mijn Bikeline routeboekje niet zo vaak nodig, maar ik zou het ook niet zonder willen doen. Je zult niet altijd campings vinden langs de route. Verder is er op dit forum aardig wat geschreven over de R1.
Een prachtig fietsgebied! Berlijn is erg mooi om te fietsen. De Mauerroute is goed aangegeven en de muur is vervangen door een groene corridor. Men wou nu wel dat men meer had laten staan van de muur, gezien de toeristische trekpleister dat het nu is.
Het gebied er omheen is erg mooi, waterrijk en groen. Er wordt veel gekanoed.

Wij hadden de auto op de camping in Potsdam gezet. En na Berlijn zijn we naar de Oostzee gefietst. Ook erg mooi! Prachtige nieuwe fietspaden en mooie natuur en overal probeert men het fietsen te propoganderen!
Je ziet hier en daar nog een fleugje van het vml. Oost-Duitsland.
http://duitsland-fietsparadijs.nl/lands ... lin-usedom

Dus zeker een aanrader!