Additionally, paste this code immediately after the opening tag: uitrusting - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

uitrusting

komt waarschijnlijk door al dat gedoe over "gewicht". Ik wordt er een beetje "melig" van. Ik stop er dan ook mee en maak de fles leeg.

koert
Wim schreef:Volgens mij snap je het niet, of snap ik de grap niet. Deze zak koop je leeg bij de Bever om er bij iedere super weer opnieuw wijn in te gieten. Dat spaart het glas van de fles uit (350 gram of zo), en je hoeft de fles niet helemaal leeg te drinken. Of snap ik de grap echt niet?
Wim
Goed plan.
Wim
HansvanderVeeke schreef:Volgens mij nog niet genoemd, maar vaak kan de grootste gewichtsbesparing gehaald worden door gewoon zelf wat af te vallen. En als je dat door extra training doet, dan snijdt het mes aan twee kanten :wink:
Is 25 genoeg?

Sinds Venetie is mijn condite wel toe genomen en ik heb niet voor niets een trainer gekocht waar mijn fiets op staat. Kan ik ook een uurtje extra gaan fietsen als ik weer eens een onmogelijke dienst heb of het op mijn vrije dag regent, stormt ,of sneeuwt.
Maak tussen de 100 en 150 km in de week als ik niet een extra tochtje maak. Ga regelmatig met een ommetje naar het werk is dan 2x zolang geen 8 maar 16km enkele reis.
hesta schreef: Is 25 genoeg?
Kg? 8)

Je legt zo te lezen al een aardige basis voor de fietsvakantie. Het is ook bijzonder goed voor je duurvermogen om langere ritten te maken. Dus 2 of 3 uur aan een stuk.

Is het zo'n Tacx-trainer waar je thuis op fietst? Op de website van Tacx staan verschillende trainingsschema's (bv krachttraining en klimtraining). Die trainingkjes duren ongeveer een uur en maken het fietsen op de Tacx een stuk afwisselender. Bovendien zul je er qua conditie een stuk wijzer van worden dan wanneer je alleen een uurtje 'gewoon' fietst.
Wim schreef:De Platypreserve spaart overigens ook flink gewicht: http://cascadedesigns.com/platypus/wine ... ve/product
Wim
Hmmm, slangetje er aan en dan kan hij zo in de camelback :D
Pedalero schreef:
hesta schreef: Is 25 genoeg?
Kg? 8)

Is het zo'n Tacx-trainer waar je thuis op fietst? Op de website van Tacx staan verschillende trainingsschema's (bv krachttraining en klimtraining). Die trainingkjes duren ongeveer een uur en maken het fietsen op de Tacx een stuk afwisselender. Bovendien zul je er qua conditie een stuk wijzer van worden dan wanneer je alleen een uurtje 'gewoon' fietst.
Het is inderda ad 25 kg.:D En ik heb een tacx flow staan met de vakantie fiets.
met een oude tv en dvd speler er voor. Heb ik wat te doen tijdens het fietsen.
De muur is zo saai en dan bedenk ik me weer honderd andere dingen die ik nog moet doen.
Sinds ik hem heb is mijn conditie behoorlijk toe genomen.