Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Leuke aanvulling voor je PETZL hoofdlamp. - Forum Wereldfietser

Leuke aanvulling voor je PETZL hoofdlamp.

John.
Ik vroeg me af wat het ding zou kosten, maar na even googlen vond ik 30 euro.
Die 30 euro is dan wel alleen de batterij hij past niet op alle lampen (alleen zippka2 en tikka2) dus dat komt er nog bij als je die lamp niet al hebt. Verder natuurlijk wel handig al gaan gewone (of oplaadbare) batterijen naar mijn ervaring best lang mee.
Het wordt wel technisch allemaal zeg, voor een LAMPJE.
Op vakantie wil ik het liefst van dat technische gedoe af, je wilt niet weten hoeveel kabels er zich nu binnen 1,5 meter van mij bevinden.
Leon
Leon schreef:Het wordt wel technisch allemaal zeg, voor een LAMPJE.
Op vakantie wil ik het liefst van dat technische gedoe af, je wilt niet weten hoeveel kabels er zich nu binnen 1,5 meter van mij bevinden.
Leon
:)
Voor jou:
Afbeelding
eric190173 schreef:
Leon schreef:Het wordt wel technisch allemaal zeg, voor een LAMPJE.
Leon
:)
Voor jou:
Afbeelding

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat een carbidlamp geen goede keuze is als je geen technisch gedoe wil (en een olielamp is het ook niet ;) )
1 accu = 900 batterijen. Geweldig, ik gebruik oplaadbare batterijen in mijn Black Diamond Spot die ik veel meer dan 300 keer kan opladen (winstpunt1) en ik kan mijn verlichting traploos regelen zonder software terwijl ik die op mijn hoofd heb (winstpunt 2). En mijn Spot kost € 39 tegenover de Tikka Core € 79 (winstpunt 3).
Ik gebruik ook oplaadbare batterijen en ik laad ze een- à tweemaal per jaar. Je zou dus kunnen stellen dat ik zo'n 6 batterijen per jaar gebruik, prachtig dan kan ik met die nieuwe accu 150 jaar voort. :wink: