Additionally, paste this code immediately after the opening tag: foute maat v-brakes - Forum Wereldfietser

foute maat v-brakes

Net zou ik even de achterrem van mijn goedkope target cross vervangen .. blijkt de ter vervanging aangeschafte alivio rem niet te passen. De nok is te kort, en de kraag op de nok weer te lang.
Ik wist helemaal niet dat er meer maten waren, ik dacht dat v-brakes een standaard hadden voor de nok. Iemand een idee daarover? ( met vijl en dremel gaat het wel lukken, maar dat laat ik nog even achterwege )
gartnl schreef:Net zou ik even de achterrem van mijn goedkope target cross vervangen
Welkom in de wondere wereld van de BSO's :D
m-gineering schreef: Welkom in de wondere wereld van de BSO's :D
Bedankt :?
Ben er mooi klaar mee. Achterrem was al niks, alsof ze helemaal van veerstaal zijn, en is getordeerd na noodstopje. Kan voor ( die is nog recht ) en achter nog eens verwisselen maar dan houdt het ook op.

( en voor dat iemand hier roept dat je zo'n fiets ook niet moet kopen: hij was bedoeld voor momenten waar ik me niet druk wil maken om mijn dure fiets als ik boodschappen doe in de provincie of gewoon koffie en gebak wil op een druk terras )