Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie heeft er ervaring met de fietstassen van Basil - Forum Wereldfietser

Wie heeft er ervaring met de fietstassen van Basil

Wie heeft er ervaring met de fietstassen van Basil http://www.basil.nl

Het lijkt sterk op ortlieb maar zijn ze zo sterk?

Afbeelding

Afbeelding
Over bovenstaande tas vermelden ze:
Omschrijving: FOREST-LOWRIDER, enkele tas, low rider, 100% waterdicht, hoogwaardig en stevig materiaal, afsluitbaar d.m.v. rolsluiting, voorzien van buckles, binnenvak, deksel met binnenvak, afneembare schouderriem, dubbele reflectiestrepen, inh. 15L, rood
Afmeting: 27*15*33; 15L
Bevestigingssyteem: Haken
Ze hebben ze ook in vrolijke kleuren!
Afbeelding
Het gebruiksdoel is ook "Fietsen met kinderen". Dan kunnen kleurtjes en printjes wel bepalend zijn voor hun plezier :lol: Voor beginnende vakantiefietsers zijn de prijzen erg interresant.
ik heb er naar gekeken. Met name de haken baarden me zorgen.
En een ongeluk in een klein haakje :lol: :lol: :lol:
Sorry, kon het niet laten, Robertjan.... :oops:
:wink:
Hoi kijk eens op deze site. Je ziet er alle Basil tassen. Ik zag ook een Youtube filmpje over tassen van Basil FOREST-LOWRIDER. l Je kan goed zien hoe hij werkt. http://www.fietstasvantom.nl/basil-tas- ... er-rd.html
Die extra flap er over heen snap ik niet zo. Meer gewicht en het maakt het lastiger om bij je spullen te komen. Als ik het goed zie moet je ook nog een extra ding op je fiets monteren om klapperen te voorkomen.
Hoi Leo, die sluiting komt uit de scheepvaart. Op die manier heb je een 100% waterdichte tas. Je kan een tas als deze zelfs onderwater houden.
Bobs schreef:Hoi Leo, die sluiting komt uit de scheepvaart. Op die manier heb je een 100% waterdichte tas. Je kan een tas als deze zelfs onderwater houden.
Dat is een duidelijk Youtubefilmpje. Als de mevrouw in het filmpje de tas niet verkeerdom had opgerold was de tas, net als de tassen van de bekende merken, ook zonder flap 100% waterdicht geweest, en een stuk lichter. :roll: :D
Ik vond het jammer dat je het dikke ding dat bij de achteras gemonteerd moet worden niet goed kunt zien. Gezien de elegante eenvoud ervan ben er ik niet van overtuigd dat dit op alle modellen achterdragers is te monteren, gezien de moeite en problemen die andere fabrikanten daarmee altijd hebben.
Zouden de tassen op de komende buers ergens te zien zijn?
Leon
Bobs schreef:Hoi Leo, die sluiting komt uit de scheepvaart. Op die manier heb je een 100% waterdichte tas. Je kan een tas als deze zelfs onderwater houden.
Aha, dus die tassen hangen ze aan de zijkant van schepen. Moet je er wel wat in doen, die kade is namelijk nog al hard. :D