Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotterdam #17 - Zondag 16 januari - Forum Wereldfietser

Rondje Rotterdam #17 - Zondag 16 januari

Goede dag,

zijn er ideeen voor 't 17de rondje Rotterdam voor
Zo 16 jan? gezien 't in december niet door ging.

Nog een weekje te gaan en dan zou er weer getrapt kunnen worden door de regio Rotterdam.

groeten,
Arnold.
Hoi Arnold,

Voor het moment vormt het weer geen belemmering om een nieuw rondje te plannen en het tochtje via IJsselmonde staat nog bovenaan de lijst!
Edwin kun jij de route as. zondag leiden?
Mocht dit niet lukken dan kiezen we wel een alternatieve bestemming. Wie wil fietsen mag zich 12.00 melden bij de Euromast.

Groet,

Jaap
Edwin kan volgende week helaas niet dus we moeten een ander rondje plannen.

Vandaag met Helma afgesproken die in Poortugaal werkt dat we haar rond 1600 uur ophalen en dan drinken we daar koffie/thee, zij zorgt voor appelgebak! Ik zal voor de verandering weer eens een rondje uitzetten ;-)

tot dan!
Ha Rondje Rdam-fietsers,

Het wordt iets minder regenachtig dit weekend, prima fietsweer!

wie gaat er mee een rondje fietsen? Suzanne zet het rondje uit,
We gaan een rondje fietsen langs de (groene) randen van Rdam: Overschie, Schiedam, Vlaardingen, Maassluis, pontje over, polder bij Spijkenisse, via Poortugaal en dan via Rhoon weer terug.

nu hopen dat het inderdaad een beetje droog wordt...!

tot zondag?
Suzanne en Helma
Als ik 't een beetje aardig weer vind ben ik van plan erbij te zijn.

tot morgen bij de mast,
groeten,
Arnold.

de fietstas staat inmiddels klaar en ik zie daar een klein zonnetje komen.
Nog wel even fiks tegen de wind in trappen om bij de mast te komen.
Heerlijk weer hier, zelfs wat blauw tussen de wolken door. Wel een pittig westenwindje, maar dan hebben we die op de terugweg in de rug. Je kan nog mee!

tot zo!
Goede morgen,

bedankt allen voor weer een gezellig rondje Rotterdam.
De teller stond op 89km bij thuiskomst.
Suzanne bedankt voor de verrassend mooie route en Helma bedankt voor de heerlijke appeltaart.

Na de laatste koffiestop nabij Rhoon splitstte de groep al snel in 2en om bij knppnt 37 weer bij elkaar te komen. Tenminste dat was het plan, het ene deel via de lange route, de rest via de korte. Suzanne, Fred, Frank en mijzelf zette de vaart erin en waren snel bij punt 37 en zijn toen doorgetrapt naar Rotterdam.
Jaap, Bert, Helma en Gipke, helaas geen uitzwaai meer, maar hebben jullie nog wel lekker gegeten met z'n allen?

Suzanne, zijn je foto's nog ergens te bewonderen op 't www?

tot een volgende keer,
Ha Arnold, we hebben een stukje door de Rhoonse Grienden gefietst, zijn daarna via Carnisse naar Smitshoek gereden, in het schemerlicht via Barendrecht en het Zuiderpark van Rotterdam naar de Euromast gereden. Het was gezellig en lekker eten in China Town.

Ik hoop dat een ieder het een leuke onderbreking vond met het snelbezoekje aan Delta. Ik vond het in elk geval heel aardig om zo van mijn werk "opgehaald" te worden.

Groet, en tot een volgend Rondje,
Helma
Deze foto's hadden jullie nog tegoed.

... wie kunnen we de volgende keer van zijn/haar werk ophalen in ruil voor appeltaart!?

tot een volgende keer!
Hoi Suzanne,

leuk om nog wat foto's van het rondje te bekijken! De rechthoek met de klinknagels in strijklicht op de hefbrug bij Spijkenisse mag er werkelijk zijn!

Groet,
Jaap
Sluit me aan bij Jaap...
en deze foto's geven maar weer eens aan dat het in de omgeving van Rdam goed toeven is!

Suzanne, mocht je het volgend Rondje een stukje omrijden naar Mesch, staat er appeltaart klaar :wink:
Suzanne Vonk schreef:Deze foto's hadden jullie nog tegoed.

... wie kunnen we de volgende keer van zijn/haar werk ophalen in ruil voor appeltaart!?

tot een volgende keer!
Bedankt voor de mooie foto's Suzanne.
M'n vriendin gelijk ook wat enthousiaster gemaakt.
Mij hoef je gelukkig niet op zondag op te halen van m'n werk :)
Heb wel een beetje zitten denken of ik 's een mooi rondje uit kan zetten, dat zal helaas niet voor feb worden maar een andere keer wellicht.

Misschien dat ik er in maart weer bij zal zijn.
Veel fietsplezier,