Additionally, paste this code immediately after the opening tag: WF MTB Clinic Amerongen, 30 januari 2011 - Forum Wereldfietser

WF MTB Clinic Amerongen, 30 januari 2011

Op zondag 30 januari 2011 organiseren we een mountainbike clinic voor leden van de Wereldfietser.

We verzamelen om 11.00 uur bij brasserie 'de Holle Boom' (http://www.holleboom.nl) aan de Dwarsweg 63a, 3959 AE Overberg. Overberg is goed te bereiken vanaf station Veenendaal (http://www.holleboom.nl/route.html).

Instructeur is James Hallworth. James is Wereldfietser en zeer ervaren moutainbiker. Hij vindt het leuk ons de beginselen van het MTB-en te leren.

Het maximum aantal deelnemers is gesteld op 15 personen. Voor deelname moet je je opgeven via een PB. Vermeld je naam, telefoonnummer en mailadres. Bedenk, dat wanneer je wel inschrijft maar zonder bericht wegblijft je een ander dupeert.

Aan de deelname zijn geen kosten verbonden maar James hoopt wel op een gulle sponsorbijdrage voor het Duchenne Heroes team (http://www.duchenneheroes.nl) waar hij deel van uitmaakt: rekeningnummer 8135503 – J Hallworth – Amsterdam o.v.v. DH2011.

Je zorgt zelf voor een MTB. Een helm is verplicht. Denk ook aan warme (regen)kleding, geschikt schoeisel, handschoenen, eventueel schone kleren en - ook niet onbelangrijk - voldoende eten.

Wanneer er veel ijs ligt (gevaar verwondingen) of bij windkracht 7 of hoger (vallende takken/bomen) wordt niet gefietst. Dan prikken we een nieuwe datum. We hopen uiteraard op een dik pak sneeuw. Hou de mededelingen op het forum in de gaten.

Deelname is volstrekt voor eigen risico.
Afbeelding
Wereldfietsers gaan ook wel eens mountainbiken
Och, wat zou ik graag mee gaan. Jammer genoeg moet ik nog even voorzichtig zijn met m'n enkels.. :?
Meerdere wereldfietsers meldden zich inmiddels aan, waaronder ook enkelen met enige atb-ervaring. Met verschillen in niveau houden we uiteraard rekening.
En we maken er natuurlijk ook een gezellige boel van!
:lol:
Ik heb er al helemaal zin in!
En wat een eer, les van onze eigen meervoudige Duchenne Hero James 8)
Hey Koert,

Eindelijk van James zijn befaamde Bunny Hop leren, ik ben van de partij !

Hebben er mensen zin om rond 09:30 als warming-up vanaf Amerfoort te starten ?

De vorige WF-mountaibike tocht had ik het water tot in mijn XT naven van mijn Santos staan. Ik zal deze keer de dragers verwijderen en nu vanaf het begin wat lucht uit de banden laten :wink:

Wouter
Zondag is de mtb-clinic. Aftellen dus. James heeft er zin in.

We rekenen op Wim, Tonny, Marit, Natasha, Wouter, Suzanne, Fokko, Jan en Marianne. Een mooie groep dus!
Zo te zien wordt het lekker droog/koud de komende dagen; dus warme kleding mee en een droge set voor na afloop. Een valhelm is verplicht.

Wellicht is het leuk om na afloop samen nog iets te drinken/eten. Maar voel je niet verplicht.

Denken jullie nog even aan het goede doel waar James zich aan verbonden heeft?!

Tot zondag.
Koert
.
Douwe gaat ook aan het mtb-en. Maar zijn fiets is nog niet binnen. Begrijp ik het goed dat er nog plaats is (als hij een fiets kan lenen) Koert en/of James?
Blanche,

Douwe is in principe welkom, maar we leggen de streep bij 15 personen. Dus laat het ff weten wanneer hij daadwerkelijk mee kan.

Gr. Koert.
Thanxs! Ik ga hem ff inseinen!
vraagje, hoeveel plaatsen zouden er dan nog zijn? Misschien dat ik nog wat zou kunnen regelen maar dacht dat het al ruim vol zou zitten.

Bas
B@se schreef:vraagje, hoeveel plaatsen zouden er dan nog zijn? Misschien dat ik nog wat zou kunnen regelen maar dacht dat het al ruim vol zou zitten.

Bas

Het is een goed Gereformeerde gewoonte om koppen te tellen. Met name op zondag.
Leden kunnen zich opgeven. Vol is vol. Aanmelden is meedoen.
Dank allemaal voor een super dag in Amerongen!
Mountainbiken is geweldig toch?
Ben erg benieuwd naar de plannen voor een weekend off-roaf actie in Limburg in April!
James
Het was inderdaad erg geslaagd. Bedankt James.
Ik was erg blij met de bevroren ondergrond, want ik heb het niet zo op modderkluiten die om je oren vliegen. Mooie route, maar ook wel tamelijk druk op zondag.

April zit er niet in voor mij. Dan ben ik weer ver buiten Nederland. Daar kom ik meestal maar 2 of 3 mtb-ers tegen op een dag....
Dank je James en Rob en verder iedereen die meedeed voor de leuke clinic op de mooie Amerongse berg!
Ik heb me dan ook super vermaakt! Leuke oefeningen zoals de sur-place. James kan dan een heel verhaal ophangen terwijl ik niet verder kom dan het woordje "de" en dan al weer een voetje aan de grond moet zetten. Nog even oefenen dus.
Ik sluit me helemaal aan, heb ook erg genoten afgelopen zondag. Heb nog een mooi aandenken in de vorm van een paar dikke blauwe plekken a.g.v. mijn bunny-hop achteruit de heuvel af.
Ik houd jullie op de hoogte van de plannen in de Ardennen half april, plaats binnenkort wel een oproepje op het forum.

& Dankjewel James en Rob

Suzanne
Dank allemaal voor jullie leuke reacties op de clinic!
Ook enorme dank aan iedereen die een sponsorbedrag gestort heeft - in totaal is er zo'n €190 opgebracht voor Duchenne Heroes 2011!!
Hartelijk dank en hopelijk tot snel op de mountainbike!
James