Maak een tekening van een waterkoker of print een plaatje uit, ga naar buiten, vraag iemand en met wat geluk heb je binnen 10 minuten zon ding.
(link naar groot plaatje: http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/313006 ... eater_.jpg)
Leon
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mijn dompelaar is gekocht in Nederland. Houdt dat niet automatisch in dat het een veilig apparaat is?Wim schreef:Nog een geluk dat ze niet sneuvelden terwijl ze in het water zaten dat in je metalen beker zat. Dat is wat mijn vader bedoelde.
Wim
Dat neemt niet weg dat het erg eenvoudig is een hand-dompelaar onveilig te gebruiken. Het effect wordt vervolgens sterker door een vaak voorkomende afwezigheid van randaarde over de grens. Daarna komen een afwezige aardlekschakelaar en de handige aanwezigheid van electriciteitsaansluitingen in natte ruimten en het feit dat het in de doelgebieden aangenaam is om op blote voeten te lopen.Hans van Lent schreef:Mijn dompelaar is gekocht in Nederland. Houdt dat niet automatisch in dat het een veilig apparaat is?
Was mij ook zoiets overkomen, het was in 1981. In Polen heerste er toen hongersnood. Daar was ik op fietsvakantie. Ik had kant-en-klare vriesdroogmaaltijden in vacuumzakjes van Bever Sport meegenomen. Ik wilde in een "schronisko" in het stadje Radom boerenkoolstamppot uit zo'n zakje bereiden middels een dompelaar in een aluminium pan. Ik kreeg bij het aanraken van de pan een flinke stroomstoot te verwerken en liet het hele zaakje vallen. Zonde maaltijd!Dreelien schreef:Het lijkt me sowieso al niet echt handig om een elektrisch apparaat in een metalen beker te stoppen.
Is een handgranaat met de pin er nog in veilig?Hans van Lent schreef: Mijn dompelaar is gekocht in Nederland. Houdt dat niet automatisch in dat het een veilig apparaat is?