Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 2011, 7, 8 en 9 januari - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 2011, 7, 8 en 9 januari

Wat een relaxte wintertocht.
Voor de beide An(n)ita's en Koert een 10.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Gr.
Betty
Al het zand en blubber is weer van kleding, schoeisel, tassen enz gespoeld. Wat resteert is de herinnering aan een mooi winterweekeinde. Genoten van (her)ontmoetingen met wereldse fietsers.
Anita en Koert; hartelijk dank voor de organisatie!

Tot een volgende activiteit,
Helma
Nog even over die knooppunten. Ik dacht zo goed te zijn door een kopietje te maken van de routeplanner van de fietsersbond. Maar zo goed blijkt deze niet te zijn.

De route die we moesten volgen: Vanaf de camping 17- (veerpont Amerongen) 16- 18- 19- 11- 10- 08- 07- 06

Afbeelding

Bij 17 wilde ik nog links afslaan naar 16 toe, maar ik werd overruled door Annita, die wilde naar 18. En waarom staat 11 niet op deze kaart?
De sterkste kaart van Nederland laat toch een ander plaatje zien.

Afbeelding

Welke kaart is nu goed? Het zou me niets verbazen als beide kaarten fouten bevatten. Uiteindelijk zagen we 10 over het hoofd en ging de grootste groep via 9 naar 8 en naar 7.

Zo zie je maar weer, het knooppunten-systeem is ook niet feilloos en je kan evengoed nog verkeerd rijden, gelukkig maar. :twisted:
Klik hier voor een verslag.

Afbeelding