Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuuwjaarsborrel - Forum Wereldfietser

Nieuuwjaarsborrel

Welke diapresentaties komen er op de niewjaarsborrel?

Gerd
Mmn, ben net mijn laatste Balkan reis aan het verwerken. Die is een lezing waard.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Er is 1 diapresentatie, en die gaat inderdaad over de Balkanlanden.
Erik van den Boom Ljubjana - Tirana

Afgelopen zomer reisde fotograaf (of fietsfotograaf?) Erik van den Boom voor het eerst dwars door zijn geliefde Balkan. Het werd zijn zwaarste maar ook een van zijn mooiste tochten. Zwaar in de zin van dat het er heet was en erg bergachtig, met soms niet zo'n beste steenslag. Maar de moslimse Bosniërs waren lief als altijd, de bergen van Monte Negro een verrukking en in Tirana wachtte een aangename verrassing.

Afbeelding
Leuke lezing!
Wij komen!
Nou die moet ik zien! Ben zelf in september vanaf Ljubljana naar Cetinje (Montenegro) gefietst dus zal veel herkennen. Ben benieuwd naar jouw ervaringen Eric en goed dat je ons jouw verhaal wil delen.

Rutger
Dank jullie wel voor de organisatie.

Eric bedankt voor de lezing, ik wist niet dat het daar zo mooi was, en ik vond de oorzaak van het natte T-shirt wel zielig...

Edith bedankt voor de kaarten, ze zijn heel grappig en herkenbaar, knap gemaakt ook.