Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thorn nomadS&S rohloff-frame te koop - Forum Wereldfietser

Thorn nomadS&S rohloff-frame te koop

Zwart deelbaar(S&S koppelingen) oersterk strak 26"stalen frame te koop wegens stopzetten fietsreizen .Brits produkt :Thorn Nomad S&S.Topprodukt
Hier op 't vaste land minder bekend maar in GB zeker bij de meest verdeelde wat trekkingfietsen betreft.

Afmetingen te zien bij deze verdeler (sjs cycles) kleinste maat 497L goed voor iemand tot 1.70M
Voorzien van verhoogde voorvork met balhoofdlagers (Balhoofdbuis frame is korter om ook een geveerde voorvork te kunnen gebruiken) met nokken om voordrager te monteren bv. model tubus duo low rider te monteren.
Ook deze voordragers heb ik te koop.
Zadelbuis,excentrische trapashouder+trapas om ketting aan te spannen ,V-brakes statiefjes aan voorvork en achtervork.Zadelbuisbout vast aan kader
Versterkt achterpad voorzien voor uitvallen voor oemrohloffnaaf met externe schakelbox.
Verder alle draadnippels om drank(3) en pomphouders, spatborden,bagagerek, enz te kunnen bevestigen als ook beugels om rem en schakelleidingen door te steken.Dit alles wel op de juiste plaats .

Idiaal om fiets te maken die in kleine verpakking mee kan .
Ik stak fiets deze gedemonteerd in een doos van 60x75x30 cm.
Zodat deze ook mee kan als gewone bagage in bus of vliegtuig.(L/B/H/ mag voor sommige luchtvaartmaatschapijen maar +-158 cm zijn ). Een uurtje puzelen en mijn fiets stond terug in mekaar.

Ik vond dit het beste kader dat ik ooit gehad heb .Heel strak en betrouwbaar in bochten ,afdalingen, putten en toch nog heel komfortabel rijden door de afgebogen voorvork .

Ik heb dit kader in mijn bezit sinds Sept 2009 en na 12000km .En wil nu de rohloffnaaf in een MTB-frame bouwen .

Gebruikschade aan lak maar zeker geen roest

prijs €350 onnodig te bieden. tubus duo low rider €25

Enkel af te halen . In Belgie prov.Antwerpen tel +32495251269
is de voorvork ook los te koop?
hoeveel buis heeft deze nog over?

groetjes

Jos
jahwalla schreef:is de voorvork ook los te koop?
in ieder geval bij SJS ;)
"jahwalla"]is de voorvork ook los te koop?
hoeveel buis heeft deze nog over?

groetjes

]Neen enkel de voorvork da kan niet Je kan hem inderdaad bestellen .SJS [/size]