Additionally, paste this code immediately after the opening tag: met qantas naar bangkok - Forum Wereldfietser

met qantas naar bangkok

Hey,

heeft er iemand ervaring met fietsvervoer met qantas naar Bangkok (we vliegen eerst nog met BA naar Londen)? De tarieven voor overgewicht zijn zeer hoog (35$/kg) en de beperkingen op de fietsdozen streng (max 140 cm volgens de website, de onze zijn ca 180 cm lang).
Ik had hier een tijd geleden al een bericht voor gepost, maar gezien antwoord uitbleef bij deze een nieuwe poging.

steven
Ik zit met hetzelfde dilemma (alleen wil ik naar Singapore vliegen). Ze raden aan om je voorwiel eruit te halen, dan moet je makkelijk de 140 cm kunnen halen. Ik zit alleen met de maximale breedte van de fietsdoos: 30 cm. Dat wordt inclusief fietstassen erg lastig, en als je die apart doet mag je ook weer bijbetalen voor extra bagage.
Neva schreef:Ik zit met hetzelfde dilemma (alleen wil ik naar Singapore vliegen). Ze raden aan om je voorwiel eruit te halen, dan moet je makkelijk de 140 cm kunnen halen. Ik zit alleen met de maximale breedte van de fietsdoos: 30 cm. Dat wordt inclusief fietstassen erg lastig, en als je die apart doet mag je ook weer bijbetalen voor extra bagage.
Fiets met fietstassen in een doos kan nergens. Je fiets in een doos of hoes en je fietstassen in een turkentas is gebruikelijk. Waarom vlieg je niet met Singapore Airlines als je naar Singapore wilt?

Gerd