Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje voor Costa Rica maart/april 2011 - Forum Wereldfietser

fietsmaatje voor Costa Rica maart/april 2011

Hai Fietsers

Graag zou ik in maart of april drie weken willen gaan fietsen in Costa Rica. Waarom daar ? Lijkt me een mooi land met lekker weer en aardige mensen. En je kan het fietsen combineren met af en toe eens een dagje wandelen in de jungle of lezen en een keer luieren op het strand.

Afgelopen jaren heb ik wat fiets reis ervaring opgedaan in Andalusie en Vietnam en met behulp van route boekjes prachtige routes gereden.
IK ben voor logeren bij de locals, kleine hotels of pensionnetjes. Dat scheelt weer bagage namelijk:) Per dag zo een kilometer of 60-80 fietsen vind ik prima.

Mijn Spaans is helaas slecht en ingewikkkelde technische klussen tav de fiets zitten er ook niet in maar mijn ervaring is dat je altijd wel weer aardige locals tegen komt die je willen helpen als er een probleempje is en bijvoorbeeld je frame breekt......

Wie heeft er zin om mee te gaan. Ik ben 42 jaar ( woon in het midden van het land )en zoek een vrouwelijk reismaatje. leeftijd maakt me niet zoveel uit. Als we wat mailen en in Nederland een keer gaan fietsen zien we vanzelf of het klikt.

groeten van Irene
Hoi Irene,

Plan klinkt helemaal goed. Ik had Costa Rica ook al in het vizier, maar mijn potentiele reisgenote wilde niet fietsen. Alleen ik ben een man. :D Zoek je per se een vrouw?

Rutger uit Zeist (42 jaar)
www.rutgersreizen.nl
Combi met Panama? of ga je echt alleen maar naar Costa Rica?