Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Website facelift - Forum Wereldfietser

Website facelift

Mijn "Algemene Bestemmingen en Reisverhalen" website heeft een facelift gehad, en ik geloof dat bijna alles ondertussen werkt (als je nog een 404 tegen komt hoor ik het graag).

Over een maand begint Shane Cycles Africa part 1 (een rondje Oeganda), ook te volgen op facebook onder hetzelfde naam als de website :wink:

http://www.shanecycles.com

Veel lees plezier
Shane,
op uw site staat een foto van uw fiets, een zwarte Vittorio, onder '' 2006 2010 ".
Het lijkt alsof het voorwiel meer spaken heeft dan het achterwiel. Veel meer spaken.
Hoe zit dat? :D
Dat zit heel goed.... :lol:

De foto is genomen net na de ombouw naar Rohloff, dus voor had 48 spaken en achter 32, ondertussen zit voor 36 spaken :wink:
Rohloff heeft toch alleen maar invloed op het achterwiel?
Dus je hebt een 48 spaaks voorwiel vervangen voor een 36 spaaks voorwiel omdat je het achterwiel vervangen hebt van derailleur naar Rohloff?

Ik zie het verband niet, :shock: , Je 48 spaaks voorwiel was toch niet kapot neem ik aan.
Waarom zou er een verband zijn, misschien was de voorwiel gewoon te zwaar, lomp, kon geen stroom leveren of gewoon de verkeerde kleur?
:lol:

Tandem wiel kopen?
Shane schreef:Dat zit heel goed.... :lol:

De foto is genomen net na de ombouw naar Rohloff, dus voor had 48 spaken en achter 32, ondertussen zit voor 36 spaken :wink:
Ik dacht dat er een verband was omdat je 'dus' schrijft. Maar ik begrijp dat er geen verband is tussen het aantal spaken in het voorwiel en het al dan niet vervangen van een achterwiel..
En nee, ik heb geen tandemwiel nodig, het enige wat me nog ontbreekt is een oldMM Sherpa voor en een dubbele fietsenstandaard.