Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kerst- / Nieuwjaarskaart - Forum Wereldfietser

Kerst- / Nieuwjaarskaart

Hierbij onze kerst/nieuwjaarskaart voor alle (wereld)fietsers:

Afbeelding
Afbeelding

Ik wens iedereen
een vrolijk eind, een goed begin
en een jaar volkomen naar je zin!
Voor alle WF-ers en deelnemers aan dit forum wens ik fijne Kerstdagen en avontuurlijke fietsbelevenissen in....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook van ons fijne feestdagen en alle goeds voor 2011!
Met mooie tochten..en momenten.
Wim & Marjan
Afbeelding
Afbeelding

Nee, geen kerst- en nieuwjaarskaart van mij maar gewoon even een herinnering aan 2010. Albanie, omdat het zo' n bijzonder land is en voor een ieder mogelijk ter inspiratie en aanmoediging voor 2011. Fijne feestdagen en maak mooie fietsreizen in 2011!
Harry
Afbeelding

Uit mijn laatste winteravontuurtje, afgelopen vrijdag. Die dag ben ik naar Maaike in Ilpendam gefietst voor de editing van de foto's in de aankomende Wereldfietser.

Vooral de nachtelijke terugreis was schitterend. Ik me maar de hele tijd afvragen: waarom ben ik nou de enige? Toevallig zag ik bij mijn buurman het journaal, en dat bracht me het antwoord. Nederland was in de ban van vreselijk weer en nog erger ongemak...

Ik kwam weliswaar geen fietser tegen tijdens mijn meanderende terugreis, de fietspaden waren wel geruimd, wat erg aangenaam was.
Afbeelding
Afbeelding
Ja Frank, hup Holland!
ik wens juli allemaal hele fijn kerstdagen en een goed oud en nieuw en ook veel fietsplezier in het nieuwe jaar
gr marcel
bikelike schreef:Ja Frank, hup Holland!
Nee, dan had ik wel oranje letters gebruikt. :wink:
Zoals deze:
Afbeelding
Ook vanuit de Filippijnen wensen wij iedereen prettige feestdagen. Zoals wij een categorie "Creatief met kurk" hebben is hier een categorie "Creatief met afval". Kerstballen worden hier onder andere gemaakt van plastic zakjes.
Afbeelding

Hetty en Lauran
Afbeelding
Afbeelding
De beste wenschen voor twee-duzend-en-elluf vanuit het mistige Krabbegat!
Ik wens iedereen dat je vindt wat je zoekt en krijgt wat je verdient in het nieuwe jaar.
't Is er weer tijd voor...

http://www.youtube.com/watch?v=68N43K5Y0Ek

Ook Specialized wenst ons prettige feestdagen. En ik alle Wereldfietsers hierbij eveneens, en een buitengewoon fietsvol 2012!

Groeten,

Carl
Zal ik hem dan maar als echt filmpje plaatsen, Carl?Dat is toch veel leuker?

Ook van ons geen prettige kerstdagen
maar wel heel veel fietsplezier en geluk voor het nieuwe jaar!

Douwe en Blanche