Additionally, paste this code immediately after the opening tag: met kerst een weekje Limburg - Forum Wereldfietser

met kerst een weekje Limburg

Afbeelding
Nog geen idee wat te doen met de aankomende kerstweek? Sluit dan aan met een groepje Wereldfietsers, die samen in de week van 24-31 december een huisje hebben gehuurd vlakbij Gulpen: Pesakerdal.nl.
Er zijn nog slaapplekken beschikbaar, dus laat weten of je ook interesse hebt. Eventueel een halve week is ook mogelijk. Kosten voor een week rond € 100/120.

Wat gaan we doen? Uiteraard fietstochten en wandeltochten maken, maar ook een dagje Maastricht of Aken, Geo-cachen met de GPS en een dagje cultuur/musea. Verder staat op het programma een 2-daagse fietstocht met overnachting in jeugdherberg. Maar gewoon lekker een dagje chillen behoort natuurlijk ook altijd tot de mogelijkheden!
Alles onder het motto, niks moet alles mag.
’s-Avonds meestal zelf koken, maar in Gulpen zijn natuurlijk volop restaurantjes. De meesten nemen foto’s mee van recente fietsvakanties zodat we elke avond een exclusieve privé-dialezing krijgen voorgeschoteld.
Wil je aansluiten, mail jimvdberg@gmail.com
Dat ziet er leuk uit, Limburg is zo mooi in de sneeuw!

Ik hoor van Jim dat er nog een paar plekjes vrij zijn, wie gaat er mee!
Ja inderdaad, er zijn nog enkele slaapplekken beschikbaar. Dus als je interesse hebt: iedereen is van harte welkom !
Als ik tijd had dan zou ik het wel weten! Een week met andere Wereldfietsers in het mooie Limburg. Leuk hoor Jim, jammer dat we niet kunnen.

Veel plezier allemaal!
er zijn nog enige plaatsen vrij !! wie gaat er mee ,limburg op zijn mooist.
Ik ben benieuwd of jullie er een beetje in slagen om daar te komen. Het sneeuwt hier inmiddels al 24 uur onophoudelijk. De 15 cm die er lagen zijn inmiddeels verdubbeld. Mijn vriendin hoeft vandaag niet naar haar werk in Hoensbroek want dat is onverantwoord geworden (o.a. met buurtbeheerauto rondrijden). Er rijden (citaat vervoerbedrijf Veolia op dit moment) "bijna geen bussen". Het strooizout in Maastricht is op. Onze buurman daarnet: op de A2 rijdt met 40 km/u.
De Veoliatreinen rijden echter wel door de sneeuw.
Website krant: Tussen Eindhoven en Maastricht loopt alleen een stoptrein.
Plaatselijke TV-zender: er is tot 40 cm sneeuw gevallen.
Pluspunt is dat het onvergetelijk mooi is!
Leon
Ha Leon ,dat is mooi blijft het stalen cq aluminium ros op stal !! en gaan wij wereldwatjes langlaufen :D :D prachtig ,Rene.