Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lidl nu ook in vliegtickets - Forum Wereldfietser

Lidl nu ook in vliegtickets

Lidl gaat door met stunten. Nieuw is de proef met extreem goedkope vliegtickets. Lidl vliegt niet zelf, maar heeft kans gezien om als ongevaarlijke buitenstaander samenwerkingsverbanden aan te gaan met diverse lage tarieven maatschappijen: Tompson, Corendon, Ryan Air, Air Berlin, Fly Air, Virgen en nog een paar andere. De Lidl-tarieven liggen nog onder de prijzen van deze maatschappijen, want via Lidl worden de overgebleven stoelen opgeruimd!
De proef start in slechts een filiaal: Sara Burgerhartstraat in Amsterdam, bij de Admiraal de Ruijterweg, niet ver van Station Sloterdijk.
In tegenstelling tot de gebruikelijke procedure bij de tickets van deze maatschappijen, kun je alleen in dat filiaal boeken. Op is op!
Fietsen kunnen gratis mee. Voorwaarde is wel dat de fiets verpakt moet zijn in de speciale Lidl-hoes. Deze hoes kost 13,95 en is te koop in het filiaal van Lidl aan de Sara Burgerhartstraat.
De verkoop van tickets start a.s. vrijdag om 8:00 uur. Er wordt een grote toeloop verwacht, ondanks dat de Lidl alleen in de directe omgeving reclame heeft gemaakt door middel van huis-aan-huis-folders.
Kunnen we binnenkort een fietsreis gesponsord door Lidl verwachten?

Of een Lidl- verzekering voor fiets op wereldfietsreis?

Offe, een fiets op maat voor spotprijs bij Lidl?

Is de directeur van de Lidl een fietsfanaat?

Leuk!

Heleen, op weg naar de horizon met Robin...
Hallo Bert,

Ik had al zoiets vernomen maar omdat jij dit Paasweekend zou gaan fietsen is het bijzonder fijn dat toch de even de tijd, tussendoor, voor dit berichtje genomen heb.(hoef ik niet te bellen)
Ik ben zelf verhinderd maar een goede vriendin die daar gelukkig in de buurt woont wil voor mij wel, desnoods, in de rij staan.
Hopelijk zijn er " duo tickets" en niet maar een of twee losse biljetten per vlucht.

Bedankt,

Wil

Voor ik het vergeet, ook Easyjet zit in het pakket van Lidl.

Eric Schuijt komt langs met negerzoenen om het wachten voor de deur wat aangenamer te maken.
Ben wel heel benieuwd naar de ervaring. Was er inderdaad zo'n enorme toeloop? En hoe duur zijn die tickets dan uiteindelijk? En hoe zit het dan met de belastingen en zo?
aleijdekkers schreef:Ben wel heel benieuwd naar de ervaring. Was er inderdaad zo'n enorme toeloop? En hoe duur zijn die tickets dan uiteindelijk? En hoe zit het dan met de belastingen en zo?
Was heel interessant, de tickets vlogen weg als zoete broodjes, jammer dat ze maar ??n keer per jaar zo'n actie hebben. Over een jaar weer, eerste zaterdag van de maand.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ha die Annemiek,

Wat leuk om na al die tijd weer iets van je te horen. Ik heb je echt gemist. Wat Lidl allemaal niet voor elkaar krijgt. Die actiedag van Lidl was overigens een denderend succes. Wat een aanbiedingen zeg! Ik ben driftig aan het inkopen geslagen. Diverse tickets werden echter uitsluitend als duo-biljet aangeboden. Tickets voor twee personen dus.
Ik nodig je graag uit om binnenkort eens in de contreien van America te gaan fietsen. Een ticket heb je niet nodig. Heb je geen bezwaar als er ook andere wereldfietsers meegaan? Leon weet aldaar uitstekend de weg.

Groetjes,

Bert

Wat een vervelend milieuonvriendelijk onderwerp is dit toch, bah.

Is getekend, een Europafietser.

Wat is er milieuonvriendelijk om met Leon in de contreien van America te fietsen?

Dit keer g??n 1 april grap: Duitse spoorwegen stunten met kaartjes bij Lidl


http://www.nu.nl/news/522744/30/Duitse_ ... _Lidl.html
:D
Hier nog wat info voor de Lidl fans: :wink:

Ganz Deutschland hin und zur?ck f?r 49,90 Euro: Bahnfahrkarten erstmals beim Discounter

Kooperation von Lidl und Bahn / Verkauf startet am 19. Mai, 8 Uhr, in allen 2.600 Lidl-Filialen / Strecke eintragen, einsteigen und losfahren

(Berlin, 6. Mai 2005) G?nstig und einfach mit der Bahn durch Deutschland fahren: Erstmals gibt es Fahrkarten beim Lebensmittel-Discounter ? und das zum Superpreis. Vom 19. bis 28. Mai bieten die Lidl-Lebensmittelm?rkte und die Deutsche Bahn in allen Lidl-Filialen einen besonderen Preishit: Zwei Fahrkarten f?r insgesamt nur 49,90 Euro. Die Tickets gelten f?r eine beliebig weite Bahnreise innerhalb Deutschlands: einfach Namen, Strecke, Datum eintragen, einsteigen und losfahren. Das g?nstige Angebot rechnet sich bereits f?r eine Bahnfahrt ab etwa 160 Kilometer, beispielsweise von Hamburg nach Berlin. Die Fahrkarten werden verkauft, solange der Vorrat reicht. Sie sind in allen Lidl-Filialen direkt an der Kasse erh?ltlich.

Die beiden Fahrkarten gelten bis zum 3. Oktober 2005 jeweils f?r eine einfache Fahrt in der 2. Klasse in allen Z?gen der Deutschen Bahn. Mit den entsprechenden Aufpreisen k?nnen auch die ICE-Sprinter und die Z?ge von DB NachtZug sowie CityNightLine genutzt werden. Kinder unter sechs Jahren fahren wie immer kostenlos mit. Umtausch und Erstattung sind nicht m?glich.

"Wir wollen mit diesem Angebot neue Kunden gewinnen. Deshalb zeigen wir, wie attraktiv Bahnfahren ist. Und wir bieten diesen Preishit bewusst au?erhalb der Bahn an und erreichen damit auch Menschen, f?r die Bahnfahren bisher noch nicht in Frage kam", so J?rgen B?chy, Vertriebschef Personenverkehr der Deutschen Bahn.

Gaat Lidl ook fietskaartjes verkopeN/

Het idee van Bert is nu ook door de Aldi opgepikt :lol:
Wereldfietsers die op een koopje uit zijn kunnen in de Duitse Aldi's vliegtickets voor 50 euro per vlucht op de kop tikken, haast je want op=op
http://www.aldi-sued.de/

Lidl met extreem goedkope vliegtickets? :roll:

Het moet niet gekker worden: supermarkten die vliegreizen aanbieden aan klanten. 8O

Kees Fietser schreef:Lidl met extreem goedkope vliegtickets? :roll:

Het moet niet gekker worden: supermarkten die vliegreizen aanbieden aan klanten. 8O
Wat begon als 1 april grap op dit forum is later opgepikt door Lidl en Aldi, en ik zag laatst ook dat Kruidvat treinkaartjes aan de m/v probeert te brengen.

De tovenaar schreef:
Kees Fietser schreef:Lidl met extreem goedkope vliegtickets? :roll:

Het moet niet gekker worden: supermarkten die vliegreizen aanbieden aan klanten. 8O
Wat begon als 1 april grap op dit forum is later opgepikt door Lidl en Aldi, en ik zag laatst ook dat Kruidvat treinkaartjes aan de m/v probeert te brengen.
Tja ik verdacht fietsvakantieaanbieders er al van ideeen op te pikken uit het wereldfietserforum voor de nieuwe reizen. Maar dit slaat alles. :D
Of is bovenstaande ook een grap? 8O

Blanche schreef: Tja ik verdacht fietsvakantieaanbieders er al van ideeen op te pikken uit het wereldfietserforum voor de nieuwe reizen. Maar dit slaat alles. :D
Of is bovenstaande ook een grap? 8O
Dat van Kruidvat kan je hier checken
lange link

En wb de Lidl aanbieding, tja :lol:

Het lijkt een trend te worden, nu ook vliegtickets te koop bij Dirk van de Broek:

BERLIN, Germany, October 11 /PRNewswire/ -- Air Berlin, de derde low cost airline van Europa, houdt op maandag 17 oktober een t?-goed-dag in Nederland. Op die dag zijn 30.000 vliegtickets in de vorm van tegoedbonnen verkrijgbaar. De consument kan voor 29 euro een tegoedbon kopen en deze tot 30 november 2005 inwisselen voor een vlucht met een maximumprijs van 99 euro (inclusief belastingen, toeslagen en service aan boord) op het moment van boeking. Op deze manier zijn reizigers in staat tot 70 euro per enkele reis te besparen op diverse actieroutes. Om de Nederlandse reizigers voordelig kennis te laten maken met nieuwe Air Berlin-routes vanaf Amsterdam, maken onder meer Alicante, Almeria, Barcelona, Bilbao, Faro, Lissabon, Madrid, Malaga, Mallorca, Porto, Reus, Sevilla en Valencia deel uit van de actieroutes.

De tegoedbonnen zijn op 17 oktober op airberlin.com (vanaf 08:00 uur), bij het reisbureau en bij de Dirk-verkooppunten verkrijgbaar. Ze zijn in te wisselen tot 30 november 2005 voor vluchten van 1 november 2005 tot en met 31 maart 2006.

Hoe fietsvriendelijk zijn die Air Berlin-vluchten via prijsvechter Dirk van den Broek, of in de buurt van Harm Bas.