Hier zijn wat plaatjes van vandaag.

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:dik5 schreef:Mooie foto,s Martin .
Ben jaloers op het uitzicht vanuit je woning.
Hier in de randstad is dat wel anders, al woon ik nog in een dorp.
Bedankt allemaal. Zo dichtbij de waddenzee wonen is mooi, maar heeft voor een WF-er wel een nadeel: ik woon al bijna 35 jaar (geboren/opgegroeid te Blaricum) op het Groninger platteland en ik ben nu zowat uitgekeken op fietsen in mijn omgeving. Je moet van hier ver reizen om mooie fietstochten te maken: Veluwe, Zuid-Limburg, België, Engeland, om maar voorbeelden te noemen.bikelike schreef:Ja Martin, mooie foto's. Daar stroomt het water me van in de mond.
Telkens als ik een bericht op dit forum van je lees denk ik altijd dat je "Martin" van "Doornik" bent; moest je het niet weten: Doornik is een oude Waalse stad (in het frans "Tournai") in de provincie Henegouwen (België) aan de Schelde; op pakweg 20km van mijn deurMartin E. van Doornik schreef:Bedankt allemaal. Zo dichtbij de waddenzee wonen is mooi, maar heeft voor een WF-er wel een nadeel: ik woon al bijna 35 jaar (geboren/opgegroeid te Blaricum) op het Groninger platteland en ik ben nu zowat uitgekeken op fietsen in mijn omgeving. Je moet van hier ver reizen om mooie fietstochten te maken: Veluwe, Zuid-Limburg, België, Engeland, om maar voorbeelden te noemen.
Dat weet ik en je hebt wel een aardig uitleg geschreven. Maar mijn achternaam heeft helaas niets te maken met de mooie hoofdstad van Hainaut, waar ik twee keer ben geweest. De oorsprong van de Van Doorniks ligt in Amersfoort. Ik heb een stamboom die teruggaat tot eind 16e eeuw, de naam was toen Van Doirrenick. Enkele van mijn voorvaderen waren poortwachters op de bekende Koppelpoort in Amersfoort. Kijk maar eens in het online telefoonboek van Amersfoort, Nijkerk en Barneveld. Daar komt men veel Van Doorniks tegen, al zijn ze geen familie van mij meer. Allemaal verspreid en verwaterd.... Nu is Amersfoort totaal verlelijkt en daar heb ik niets meer te zoeken.Gunter schreef:Telkens als ik een bericht op dit forum van je lees denk ik altijd dat je "Martin" van "Doornik" bent; moest je het niet weten: Doornik is een oude Waalse stad (in het frans "Tournai") in de provincie Henegouwen (België) aan de Schelde; op pakweg 20km van mijn deurMartin E. van Doornik schreef:Bedankt allemaal. Zo dichtbij de waddenzee wonen is mooi, maar heeft voor een WF-er wel een nadeel: ik woon al bijna 35 jaar (geboren/opgegroeid te Blaricum) op het Groninger platteland en ik ben nu zowat uitgekeken op fietsen in mijn omgeving. Je moet van hier ver reizen om mooie fietstochten te maken: Veluwe, Zuid-Limburg, België, Engeland, om maar voorbeelden te noemen.
misschien eens een fietstochtje tot Doornik (daar ligt zelfs een officiële col) maken als afwisseling op het Groningse platteland;-)