Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verkocht! VSF T-400 Frame, geschikt voor Rohloff naaf - Forum Wereldfietser

Verkocht! VSF T-400 Frame, geschikt voor Rohloff naaf

SOLD! (Actually, used for a new bike...)

Te koop:

Fahrradmanufaktur VSF T-400 frame, geschikt voor Rohloff naaf.
  • Maat: 57cm
    Kleur: "Sunflower" (Geel)
    Buizen: CrMo staal, double butted
    Wielmaat: 26"
Compleet met:
  • Magura HS33 hydraulische remmen
    Trapas
    Balhoofd
    Voorvork
Goede conditie, gekocht 2008, weinig kilometers. EUR 295.

Link: http://www.fahrradmanufaktur.de/T400_Ro ... 4G_34.html
Is het geschikt voor derailleur?
Die 57 cm, wat is het equivalent met framehoogte met rechte buis??
Geen idee :)

Maar ik ben 1,93 en vond hem ietsjes te klein, daarom doe ik hem weg. Iemand tussen 1,75 en 1,85 zou veel beter passen denk ik.

Hoe zal ik het meten? Van trapas naar het begin van de zadelpen?
Ik heb de geometrische gegevens wel bekeken op de website van VSF maar kan die niet goed interpreteren. Misschien dat iemand anders licht in deze duisternis kan schijnen??
Nu met fotos...
Ik heb dezelfde fiets en ben 1,84 lang en dat gaat prima, ben ook zeer tevreden over het frame ook met bepakking en heuvel af geen probleem.

Martin
Ik heb dezelfde frame maat. Ik ben 1,88m en voor mij werkt 57cm uitstekend. Nu heb ik mij laten opmeten door Marco de Wit van Bike4travel. Die heeft maten in zo'n geometrisch programma in gevoerd en daar kwam exact op de milimeter nauwkeurig 57cm uit :-) Nu maar hopen dat ik niet krimp tijdens het douchen ofzo ;-) Het gaat om iets meer dan alleen de lengte van je lichaam... geloof ik.
Leuk frame en een leuk project.. hoe lang is de bovenbuis?
hendrikjan schreef:... hoe lang is de bovenbuis?
De bovenbuis is 59cm (centre -> centre), de verticale zadelbuis is 57cm (gemeten van de trapas)
Edited...
Hey,

Is de kader nog steeds te koop?

Thx!
Joris
Yes it is still for sale.

I have moved house so it's now in central Amsterdam.
jorisv001 schreef:Hey,

Is de kader nog steeds te koop?

Thx!
Joris
bump...
Is dat frame ondertussen al verkocht?
Zo niet, welke trapas is dat juist en verkoop je ook excl die remmen?

Weet nog niet of die framemaat zou passen, maar ik ga waarschijnlijk binnenkort de T400 eens passen bij de fietsenmaker...