Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 12 december - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 12 december

Hallo,

Het eerste jaar zit er alweer op, maar op 12 december is er weer een rondje Groningen. Ik zorg deze keer voor iets lekkers.

De start om 10 uur bij het peerd. Op de dag zelf kunnen we nog wel een route bepalen.

Willen degenen die meegaan het even van te voren laten weten? Ik ben er, ook al is de groep klein en is het slecht weer. Maar ook ik heb geen zin om te komen wanneer er uiteindelijk helemaal niemand komt opdagen.

Tot in december!

Paul
Of fietst iedereen ergens anders in de winter?
He, beste "Rondje Fietsers"

Paul het lijkt erop dat je (heel stoer) in je eentje het rondje zal moeten fietsen. Ik hoop voor je dat er zich nog enkele dappere doortrappers aanmelden voor de 12e. We hebben gehoord dat het gesneeuwd heeft bij jullie. Bij ons in Californie ook. In de bergen wel 1.60 m. Wij waren daar gelukkig net op tijd weer weg. We hebben inmiddels Death Valley ook al weer achter ons en zijn nu op weg naar de warmte van Phoenix, waar we met de kerst verwacht worden. Wij wensen jullie vanuit een zonnig en windstil Baker een gezellige Sinterklaas en ook alvast fijne kerstdagen en een gezond, voorspoedig en fietsgelukkig 2011.

Groeten Ronald en Ineke.
ineke valster schreef:He, beste "Rondje Fietsers"

Paul het lijkt erop dat je (heel stoer) in je eentje het rondje zal moeten fietsen. Ik hoop voor je dat er zich nog enkele dappere doortrappers aanmelden voor de 12e. We hebben gehoord dat het gesneeuwd heeft bij jullie. Bij ons in Californie ook. In de bergen wel 1.60 m. Wij waren daar gelukkig net op tijd weer weg. We hebben inmiddels Death Valley ook al weer achter ons en zijn nu op weg naar de warmte van Phoenix, waar we met de kerst verwacht worden. Wij wensen jullie vanuit een zonnig en windstil Baker een gezellige Sinterklaas en ook alvast fijne kerstdagen en een gezond, voorspoedig en fietsgelukkig 2011.

Groeten Ronald en Ineke.
Als het -7 is met een straffe Oostenwind, en je dus bij 'Rondje Groningen' meer een elfstedentocht 1963 idee hebt staan er uiteraard weing mensen ter trappelen ;)

As Zondag lijkt nu redelijk droog en dooi te worden, dus wie weet.
Er zijn nog geen aanmeldingen binnen, ik ga er vanuit dat het niet doorgaat. Voor alle zekerheid zal ik vanavond nog even op het forum kijken.

Geeft niets, dat wordt alleen fietsen morgen. :P
Sorry Paul,

Het lukt me morgen niet.
Wegens gebrek aan belangstelling gaat het rondje Groningen deze maand niet door.