Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op zoek naar avontuur(lijk maatje)!? - Forum Wereldfietser

Op zoek naar avontuur(lijk maatje)!?

Beste wereldfietser,

Ook op zoek naar avontuur, een nieuwe uitdaging, een geweldige ervaring?
Zin om op een sportieve manier landen te doorkruizen; van stad naar stad, van top tot top!?
Genieten van andere culturen en tegelijkertijd een doel behalen?
Stel je voor; samen met een maatje fietsend de wereld ontdekken!
Het lijkt mij geweldig, maar ik wil zoiets niet alleen beleven! Vrienden zat, maar wie is er nou zo gek om op een fiets een continent te doorkruizen?

Wil jij mijn fietsmaatje zijn?
Ik ben op zoek naar een sportieve kerel, droom over Latijns of Zuid-Amerika, ben 26 en woon in Deventer!

Janneke
ja ik hou wel van een uitdaging en ben zelf ook opzoek naar een fietsmaatje,ik ben wel een stuk ouder dan jou maar dat mag de pret niet drukken ik kom uit doesburg.dus als je denk dat je dit wel zie neem dan contakt op
gr marcel
marcel22 schreef:ja ik hou wel van een uitdaging en ben zelf ook opzoek naar een fietsmaatje,ik ben wel een stuk ouder dan jou maar dat mag de pret niet drukken ik kom uit doesburg.dus als je denk dat je dit wel zie neem dan contakt op
gr marcel

veel fietsplezier saam,

grtn,
Arnold.
(al voorzien van fietsmaatje, kampeerster)
Hoe lang wil je eigenlijk er op uit trekken?

Rutger
Beste Janneke, :)

Ik ben Sietse en ben 24 jaar en hou van fietsen.Misschien kunnen we contact opnemen om een keer samen te fietsen. Als het bevalt dan kunnen we altijd nog kijken of we samen tochten kunnen ondernemen Waar kom je vandaan? Ik uit Geldermalsen uit de Betuwe waar je prachtig kan fietsen overigens.

Groet,

Sietse
Heb inmiddels een erg leuk en avontuurlijk (fiets)maatje gevonden!
Mooi, veel fietsplezier samen :D