Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Old Man Mountain is een merk dragers met een achterdrager in het assortiment die geen "oogjes" op de achtervork nodig heeft.Johojo schreef:Het frame is stijf genoeg is mijn ervaring. Wat is OMM? Gebruik je voor- en achterdragers? De verende vork lijkt me niet ideaal.
kan ik niet helemaal plaatsen, of wordt hier gedoeld op de specifieke vork in de Cube?De verende vork lijkt me niet ideaal.
Ik vatte dat op als: de verende voorvork is niet ideaal om tassen aan te hangen. De betreffende vork is een Dart 3 met lock out. Lijkt me behoorlijk ideaal, als vork danJan Eleveld schreef:Normaal gesproken zijn mtb's sterk genoeg als vakantiefiets. Dat Wim een minder goede ervaring heeft is m.i. een uitzondering. De oversized frames zijn vaak aan de stijve kant, wat ik zelf erg prettig vind. Ik fiets zelf meestal met voorvering dus de opmerkingkan ik niet helemaal plaatsen, of wordt hier gedoeld op de specifieke vork in de Cube?De verende vork lijkt me niet ideaal.
Hoewel mijn vering een lock-out heeft rij ik ook op asfalt vaak met ingeschakelde vering (Cannondale / Headshok).