Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sinterklaas - Forum Wereldfietser

Sinterklaas

Hebben jullie dit nou ook dat je Sinterklaastijd toch wel heel leuk vind?
Als ik buiten werk en ik hoor in de verte sinterklaasliedjes, zing ik mee. Wordt het dan donker en schijnt de volle maan door de bomen, denk ik aan Sinterklaas. Op de beursdag, 's avonds toch wel even op uitzending gemist naar de intocht gekeken en zelfs de journalen volg ik via uitzending gemist :oops:

Normaal komt er geen boot in de haven, maar vandaag had ik even het idee dat Sinterklaas op bezoek kwam :lol:

Afbeelding

Ik heb jaren les gegeven aan 4 en 5 jarige en dit was altijd zo'n leuke tijd!
Ik heb dat ook. Dan is er eigenlijk maar een supermogelijkheid. Ga mee met de Sinterklaastocht met Suzanne en speel het Sinterklaasspel.

Rutger
Ja hoor!
En hij kan zo lid worden!

Afbeelding

Een mooie pakjesavond!

Gee
Heel herkenbaar, fiets-ster,

mijn kinderen zijn inmiddels 26 en 23 jaar.
Kan het niet laten nog elk jaar minimaal 1x hun schoen (maten resp 45 en 47) te vullen met sint-snoeperij…
En ik weet zeker dat ze het leuk vinden.

In mijn studentenhuis gooide ik ook stiekem wat in elke schoen die op de gang stond.

En bij uitzendwerk had ik surprises gemaakt incl voor mijzelf..., en zij maar raden van welke afdeling dat kwam, ik heb het nooit gezegd. Ik werkte er nog maar net en goed opgelet wat ze over zichzelf vertelde en dat in de gedichten verwerkt en mijzelf immers ook wat gegeven, ik stond ver van de verdenkingen wel lol erom gehad.

Als ik op reis was vertelde ik mijn ouders dat ze wel een chocoladeletter voor mij moesten kopen ook al kreeg ik hem pas een half jaar later. Die krijgen we ook nog steeds van mijn vader.
sinterklaas is altijd feest bij mij want dan is het mijn verjaardag ;-)