Additionally, paste this code immediately after the opening tag: transport van fietskoffers van begin naar einde in Thailand - Forum Wereldfietser

transport van fietskoffers van begin naar einde in Thailand

Hallo,

Weet er iemand of het mogelijk is om fietskoffers te versturen in Thailand, van het begin- naar het eindpunt van onze reis (we fietsen geen lus) ?
We gebruiken de kunststof koffers dit moet van de maatschappij.
En zoja, hoeveel zou zoiets kosten ?

Groeten,

Koen

Ja hoor, dat is mogelijk.
Gewoon opsturen via Poste Restante naar het postkantoor waar je ze wilt ophalen. Let er wel op dat dat postkantoor een Poste Restante afdeling heeft. Die informatie kan je vaak in reisgidsen terug vinden.
De Thaise post is over het algemeen goed georganiseerd. Wat het gaat kosten weet ik helaas niet.

Succes,
Marco

Hi Koen,
Welke maatschappij verplicht het gebruik van kunststof koffer?

groet,
BS

Hi Koen,
Welke maatschappij verplicht het gebruik van een kunststof koffer?

groet,
BS

Dat was Swiss Air, tenzij het ondertussen al weer veranderd is, want dat geberut blijkbaar soms....

Groeten,

Koen

Swiss Air ? Grapje zeker. Bestaat al j?ren niet meer.

balthasar schreef:Swiss Air ? Grapje zeker. Bestaat al j?ren niet meer.
Waarom zouden ze niet meer bestaan ?
Wat is dit hier dan : http://www.swiss.com ??

Koen,

er wordt denk ik bedoeld dat het al jaren niet meer bestaat dat je je fiets in een koffer moet vervoeren... toch?

Fijne reis!
El & El

Ik weet het niet, ik kan maar afgaan op wat ze me in mijn reisburo verteld hebben...

Koen,

anders bel je de fietsvakantiewinkel even in Woerden, misschien hebben zij een goed antwoord.

Succes,
El & El

dank je, maar intussen is het probleem al opgelost hoor, we hebben geboekt bij Finnair.

trouwens, Siss Air heeft onze Belgische luchtvaartmaatschappij failliet geholpen, dus ben ik er niet rouwig om :wink:

Hahaha!

Oke, nou veel vlieg en fietsplezier in ieder geval!

El & El