Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verlopen... - Forum Wereldfietser

verlopen...

Verlopen...
Hoi Paul,

Al een dag of 3 zit ik af en toe naar jouw oproep te kijken en ook al bedenk ik me dan dat ik misschien helemaal niet door een Iran oid zou durven fietsen, maar ook dat het heus geen kwaad zou kunnen om eens een reactie te geven en te vragen over het hoe en wat en hoe lang waardoor enz. Ontzettend leuk idee hoor!!

Zie uit naar je reactie.

Groeten,
Monique
Hoi Paul,
Al enkele jaren speel ik met de gedachte om er een jaar tussenuit te gaan, een dergelijk avontuur wil ik eigenlijk niet alleen ondernemen. Heb verschillende fietsreizen door Europa in m’n eentje gedaan en op zich is me dit goed bevallen, dus een eigenheimer ben ik ook wel een beetje. Ik twijfel echter of ik een heel jaar lang alleen met mezelf volhoud en leuk genoeg vind. Natuurlijk weet ik ook wel dat je als "eenzame fietser" vele mensen tegenkomt, toch wil ik een dergelijk avontuur liever met z’n tweeën doen dan helemaal in m’n uppie. Al is het maar om het lief en leed onderweg te kunnen delen.
Moet je wel de juiste persoon vinden waarmee je qua reisgenoot doet matchen. Het laat zich raden dat ik deze persoon nog niet ontmoet heb. Of jij en ik een goede reisgenoten match zijn moeten we volgens mij eerst eens rustig gaan verkennen.
Dus ja, interesse heb ik.
Hoor graag van je. mokummarc@hotmail.com
Groet,
Marc (39jr.)
Hey Paul,

Wat een leuk plan! Ik ben net terug van 8 maanden reizen door Azie. Ik kwam vele fietsers tegen, die mij enthousiast hebben gemaakt. Dus ik zou ook graag die kant op willen en dit keer op de fiets en tentje. Ik heb alleen geen ervaring met lange fietstochten, ik ben wel sportief, optimist dus het moet vast lukken. Misschien wat langzamer dan een zeer ervaren fietser! Ik ben benieuwd naar je concretere plannen! Ik weet niet of je intussen al iemand hebt gevonden.. Groetjes Karen(26jr)
Hej Paul,
Ik ben van plan om in 2011 mijn fietstocht te gaan maken naar Tibet/Mongolie. Ik ga echter niet langs Iran en die landen aangezien het reisadvies daar dramatisch is. Ik wil via Rusland, kazachastan gaan fietsen. Aangezien ik nog bezig ben met mijn masterscriptie weet ik nog niet precies wanneer ik vertek, maar hopelijk ben ik in januari 2011 klaar en zou ik in april wel kunnen vertrekken. Ik weet niet of je je in deze route kunt vinden. Maar misschien zouden we een stuk samen kunnen fietsen.
Groeten Paulien
Hallo allemaal,

Ik heb plannen om dit voorjaar een fietstocht te maken. Geen jaar, maar 4 tot 5 weken. Ik heb niet veel vakantiefietservaring, maar ik ben wel sportief (hardlopen, fitness). Sinds een halfjaar heb ik een vakantiefiets waar ik elke week ongeveer 70 km mee afleg.
Ik hoor graag van je/jullie. Een afspraak om elkaar eens te ontmoeten voor een eerste verkenning zie ik sowieso zitten.

Groet,

Marijn (29, man)
Ha Paul,

Ben ook van plan om in het voorjaar te vertrekken richting het Oosten. En benieuwd hoe het met je plannen staat. Wellicht interessant om info uit te wisselen en wie weet kunnen we stukken samen fietsen. Ik hoor graag van je.

Groet, Rewind ( vrouw 39)
We mogen wel gaan opletten dat we niet in een file terecht komen want mijn vriendin en ik vertrekken ook komend voorjaar om vanuit Nederland te vertrekken en op een gegeven moment de Zijderoute op te pikken. (Misschien wel bij Marco Polo's 'mogelijke' casa in Venetië.)
ach als jullie allemaal via iran enz gaan fietsen...fiets ik lekker rustig door kazachstan :wink:
Wat een gezelligheid, al die mensen die naar het oosten fietsen;)

Ik zal ook deze lente uit Nederland vertrekken om naar het (verre) oosten te fietsen, de eerste week van mei 2011 wil ik vertrekken. Het lijkt mij leuk om - in ieder geval een deel van de lange reis - de ervaringen te delen met een of meer andere enthousiaste collega-fietsers. Het is natuurlijk wel van belang dat de interesses een beetje overeen komen en vooral dat we samen of met zijn allen een goed team kunnen zijn en dat het klikt. Interesse? Ik ben bereikbaar op: eriknomden@hotmail.com

Ik ben 39 jaar oud, sportief, geinteresseerd in mensen, culturen, landschappen en ik houd waanzinnig van het reizen met de fiets. Voorliefde voor berglandschappen en ander natuurschoon. Ik heb de laatste 12 jaar elk jaar minimaal een lange of minder lange fietsreis gemaakt op diverse plaatsen in de Wereld.

Indien ik niets meer verneem, allen een hele mooie reis toegewenst met diepe, onvergetelijke ervaringen.

Erik