Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verkocht...Alpine Rohler Idworks 21 inches (mean green) - Forum Wereldfietser

Verkocht...Alpine Rohler Idworks 21 inches (mean green)

Alpine Rohler Idworks (kleur mean Green) 51 cm = 20" voor +/- 180-196) Rohloff. Deze fiets is 9 maanden oud en zo goed als nieuw, Geen beschadigingen en 600 km gereden. nieuwwaarde 3600 euro. vraagprijs 2450 euro.
De Alpine Rohler is onverwoestbaar en bijzonder geschikt voor het aller Zwaarste werk in de Alpen of op reis. De Rohlofnaaf heeft geen onderhoud nodig. Fiets krijgt in november volledige beurt ivm inrijden Rohlofnaaf.

Afbeelding
Tja en dan willen we hier wel altijd weten waarom de fiets verkocht wordt als het om zulke nieuwe exemplaren gaat. Ook willen we de bonnen zien, om zeker te weten dat het geen gestolen fiets is.
W
Wim, wat een wantrouwen! alle bonnen heb ik natuurlijk, en de garantie (zie ook mijn referentie aan het onderhoud). Dit lijkt mij eigenlijk iets voor de koper om te vragen Wim, dan door op een website de suggestie te wekken...enz.

De fiets verkoop ik omdat die veel meer voor het lange toeren en het zware werk geschikt is dan in Nederland een uurtje in competitie te gaan met je vrienden. Kortom de fiets veel geschikter voor een paar weken trekken en dwars door een gebergte (Alpen, Ardennen) dan voor korte ritten. En die lange tochten die maak ik te weinig.

Kom anders even langs voor een proefrit?
Hi William,

Zal vast wel kloppen, maar waarom koopt iemand een "wereld"fiets van 3.600 euro om een uurtje met vrienden om de kerk te racen? :D :?:

Gee
En het maakt nieuwsgierig naar welke fietsenmaker zo'n vlotte babbel heeft dat ie je deze fiets voor dit doel heeft aangesmeerd. Voor dat geld had je ook een racemonster kunnen kopen, of twee.
Foto's doen het altijd erg goed als je je mooie fiets wilt verkopen.
Je hebt helemaal gelijk secretaris. Zie boven...
zoals je ziet, meer geschikt voor een TransAlp of TransPyreneen dan voor het duinenwerk...
Tja en dan willen we hier wel altijd weten waarom de fiets verkocht wordt als het om zulke nieuwe exemplaren gaat. Ook willen we de bonnen zien, om zeker te weten dat het geen gestolen fiets is.
W


Dit soort opmerkingen lijken me eerder een taak voor de moderator, Wim!
Hier worden wel vaker dingen aangeboden waarvan je je afvraagt waarom mensen ze verkopen. Maar de fenomenen impulsaankoop en miskoop bestaan gewoon en daar wordt iedereen wel eens het slachtoffer van. Vooral als je redelijk wat geld los in de zak hebt en wat minder tijd om alles in detail te vergelijken.
'k vind het wel een mooie fiets!! Kunnen hier nu makkelijk dragers e.d. op gemonteerd worden, of is dit een frame waar alle oogjes etc. aan ontbreken?
Hendrik Jan,
dit is een fiets waar inderdaad de nokken aan ontbreken.
Ideaal voor deze fiets leek mij een eenwieler achter voor bagage.
Ook met de voorvering lijkt mij veel bagage voor niet ideaal. (er is overigens wel een lockout voor deze vering)..

W
Verkocht...aan een echte liefhebber van de fietstechniek