Additionally, paste this code immediately after the opening tag: FIETSMAATJE GEZOCHT VROUW OF MAN - Forum Wereldfietser

FIETSMAATJE GEZOCHT VROUW OF MAN

Linda is mijn naam en wil via deze site iemand tegenkomen man of vrouw die ook van fietsen houdt. Vrijdag of op Zondag ,een weekend is ook mogelijk.Op tijd even stoppen hapje eten en wat drinken .een terras onderweg is ook gezellig en als je iets leuks tegenkomt onderweg ,altijd de moeite waard om er van te genieten,fotootje schieten etc. Ik ben zelf sportief en heb een goede conditie,jong van geest . mijn leeftijd is 60 jaar . Wie heeft er zin om wat te ondernemen? Het liefst personen uit omgeving Haarlem. Reageer want de zomer is zo voorbij.
Hallo Linda,

Helaas woon ik te ver weg om die dagen te fietsen. Heb je nog een fietskamraad gevonden?
nee helaas niet dus fiets ik maar alleen,maar bedankt voor je reaktie hoor.
hoi Linda ik omgeving beverwijk zie dat ondanks dat het winter word wel zitten,ik ben 39 man en kan de training ook wel goed gebruiken,leeftijd zegt me niet zoveel,aan welke afstanden denk je?
Hee Linda,

Waarom kom je niet een keer naar een activiteit van de Wereldfietser?
Op deze manier leer je veel sneller mensen kennen dan via een forum.

Aankomend weekend zijn er meer dan 40 mensen naar de huttentrektocht en in november is er een beurs. Maar er zijn nog zat andere mogelijkheden, kijk maar...