Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bike Motion - Forum Wereldfietser

Bike Motion

Zijn er hier nog Bike Motion gangers? http://www.oppadbiking.nl/divers/beurs- ... on-benelux
Yep Douwe gaat vrijdag.
Elmar gaat maandag.
fietsjunks schreef:Elmar gaat maandag.
Staat hij dan niet voor een dichte deur?
Ik dacht dat het alleen op vrijdag, zaterdag en zondag is.
ik ga vrijdag.

mario
HansvanderVeeke schreef:
fietsjunks schreef:Elmar gaat maandag.
Staat hij dan niet voor een dichte deur?
Ik dacht dat het alleen op vrijdag, zaterdag en zondag is.
- vrijdag is voor de liefhebbers, die kunnen niet wachten
- zaterdag en zondag is voor de gewone consument met kinderwagen die een dagje uit is
- maandag is de vakdag.

Voor kleine bedrijven - en die zijn meestal wel zo leuk, het spul van Shimano & co ligt ook wel bij de LBS- wordt de Bikemotion trouwens steeds minder interessant, dus verwacht er niet al te veel van.

En het blik bij de jaarbeurs parkeren kost echt geld
m-gineering schreef: En het blik bij de jaarbeurs parkeren kost echt geld
Hm, Nijkerk - jaarbeurs in Utrecht is 32,5km. Moet te fietsen zijn. En anders met de trein.
Eric vrijdag...
m-gineering schreef: Voor kleine bedrijven - en die zijn meestal wel zo leuk, het spul van Shimano & co ligt ook wel bij de LBS- wordt de Bikemotion trouwens steeds minder interessant, dus verwacht er niet al te veel van.
In verband met de kosten van een stand? Of zijn er andere redenen...
m-gineering schreef: En het blik bij de jaarbeurs parkeren kost echt geld
Parkeren bij P&R Veemarkt oid. Ik ga met een ex-local, dus die weet wel een alternatief...

Tot morgen...
Eric
eric190173 schreef:Eric vrijdag...
m-gineering schreef: Voor kleine bedrijven - en die zijn meestal wel zo leuk, het spul van Shimano & co ligt ook wel bij de LBS- wordt de Bikemotion trouwens steeds minder interessant, dus verwacht er niet al te veel van.
In verband met de kosten van een stand? Of zijn er andere redenen...
De beurs is verkocht aan VNU, en die hebben een heleboel accountmanagers :wink:
Ik ben net terug van de beurs. Wel 42 euro armer, maar wel een leuke tijd gehad. Vond wel de entree veel geld 15 euro.

Ik heb de Multicycle extreme goed beken. Hele mooie fiets.

Mario
Ik ga morgen zondag 24/10 zie mijn eigen vraag op http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=13437