Bij elke fietsvakentie geniet ik dubbel van lekker eten en drinken. Vooral het eerste biertje na 100km fietsen. Mmmm! kortom ik val niet af.
Gr.
Betty
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Marten, dat klopt helemaal,dat komt omdat ik nu pensionado benm-gineering schreef:Als je dat verbaast ligt de verhouding fiets/vakantie bij jou kennelijk ver rnaar rechtsdik5 schreef: Het verbaast me dat sommige van ons zoveel afvallen tijdens een fietsvakantie.
Je start dan volgens mij met fink wat overgewicht.
Grappig! Ik drink alleen bier tijdens de fietsvakantie`s, voornamelijk bier van de streek waar ik ben. Eten doe ik de hele dag door en toch laat ik `n kilo gewicht per week achter op de afgelegde weg.Boop schreef:Bij elke fietsvakentie geniet ik dubbel van lekker eten en drinken. Vooral het eerste biertje na 100km fietsen. Mmmm! kortom ik val niet af.
Gr.
Betty
Inderdaad, ik ben ook een van die mensen, maar is daar nu zoveel op tegen. Ik hoef niet het hele jaar te zeuren over lijnen. Een keer per jaar een fantastische fietsvakantie met als extra leuke bijkomstigheid dat ik ook nog eens 7 tot 10 kilo gewicht verlies. Daarna kan ik weer een jaar normaal doen.dik5 schreef:Het verbaast me dat sommige van ons zoveel afvallen tijdens een fietsvakantie.
Je start dan volgens mij met fink wat overgewicht.